کد خبر : 1858140 | 18 آذر 1401 ساعت 18:20 | 138.9K بازدید | 27 دیدگاه

کاکا روحیه برزیلی‌ها را تقبیح کرد

رونالدو یک مرد چاق است که در خیابان راه می رود!

کاکا، ستاره سابق تیم ملی برزیل، معتقد است که بسیاری از هموطنانش به رونالدو، اسطوره فوتبال این کشور، به اندازه کافی احترام نمی‌گذارند.

رونالدو یک مرد چاق است که در خیابان راه می رود!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو یکی از بهترین بازیکنان نسل خود بود که علاوه بر نمایش‌های خیره کننده با پیراهن بارسا، رئال و اینتر، دو بار در سال های 1994 و 2002 با برزیل قهرمان جام جهانی شد. در روزهای ابتدایی ظهور پدیده ای به نام کاکا بود که رونالدو در اوج دوران درخشش خود قرار داشت و در جام جهانی 2002 با هشت بار گلزنی، زمینه آخرین قهرمانی سلسائو در جهان را فراهم کرد. کاکای جوان که در آن مقطع بازیکن تیم ملی برزیل بود، در میان خیل آن همه ستاره محبوب فرصتی برای درخشش پیدا نکرد.  اما کاکا معتقد است آن اندازه که بقیه دنیا به رونالدو احترام می‌گذارند، خود برزیلی‌ها قدر این ستاره را نمی‌دانند.

1777461

او در گفتگو با BeIN Sports گفت:"گفتن این حرف شاید عجیب باشد اما خیلی از برزیلی‌ها از برزیل حمایت نمی‌کنند. این اتفاق گاهی اوقات رخ می‌دهد. اگر رونالدو را اینجا در حال قدم زدن ببینند، حس می‌کنید که "وای، او اینجا خیلی متفاوت است. اما در برزیل او فقط یک آدم چاق است که در خیابان قدم می زند.  البته خیلی از برزیلی ها رونالدو را دوست دارند. من عاشق رونالدو هستم اما طوری که در برزیل و خارج به او احترام می گذارند، متفاوت است. من می بینم که در خارج از برزیل به او احترام بیشتری می گذارند تا در داخل کشور."

همچنین در پایان ماه سپتامبر، نیمار ویدئویی را برای نشان دادن حمایت خود از ژایر بولسونارو در انتخابات ریاست جمهوری برزیل ضبط کرد، اما در نهایت لولا داسیلوا برنده انتخابات شد و به نظر می رسد این رفتار چندان به مذاق مردم این کشور خوش نیامده است.

کاکا در ادامه گفت: رابطه بد مردم برزیل با نیمار؟ در حال حاضر بسیاری از مردم برزیل در مورد نیمار صحبت می کنند و موضعی منفی در مورد این بازیکن دارند. شاید به دلیل مسائل سیاسی باشد که آنها رابطه خوبی با نیمار ندارند، اما برزیلی ها گاهی اوقات استعدادهای ما را نمی شناسند.

1776061

دیدگاه‌ها