کد خبر : 1858147 | 18 آذر 1401 ساعت 09:23 | 3.2K بازدید | 1 دیدگاه

نفت مسجد سلیمان، تیمی که می‌تواند برگردد

جایگاه نفت مسجد سلیمان در جدول رده بندی جایگاه خوبی نیست. این تیم با 9 امتیاز از 11 بازی در رده پانزدهم جدول قرار دارد و یکی از گزینه های سقوط است.

نفت مسجد سلیمان، تیمی که می‌تواند برگردد

به گزارش "ورزش سه"، نفت با وجود شروع خوب در بازی های این فصل به دلیل مشکلات مالی در هفته های منتهی به تعطیلی لیگ برتر به خاطر جام جهانی ارائه گر بازی های ضعیفی بود و با شکست های سنگین به رده یازدهم جدول سقوط کرد! اما نمایش تیم نفت مسجد سلیمان در بازی دیروز برابر استقلال نشان داد، شاگردان رضا مهاجری می توانند بازگشت خوبی به بازی های لیگ برتر داشته باشند.

مصاف دیروز نفت مسجد سلیمان با استقلال در استادیوم آزادی با نتیجه مساوی به پایان رسید. استقلال با توپ ربایی و اشتباه خط دفاعی نفت توسط امیر ارسلان مطهری به گل رسید و نفت هم از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند. در دقایق پایانی بازی هم نفت به دلیل اخراج یکی از بازیکنانش (رضا دهقانی) 10 نفره بازی کرد. اما در جریان بازی تیم رضا مهاجری پا به پای استقلالی ها دوید و موقعیت ایجاد کرد. خوب توپ را به گردش درآورد و همه این ها نشان داد، می تواند بازگشت خوبی به بازی های لیگ برتر داشته باشد و به همان تیم قابل احترام ابتدای فصل تبدیل شود. حل مشکلات مالی تیم از مهمترین دغدغه های رضا مهاجری است که هیچ گاه تیم هایش در لیگ برتر به دنبال فوتبال دفاع و حمله نبودند و همیشه می کوشند با گردش توپ یک پای بازی های زیبا باشند. بدون شک اگر مدیران باشگاه نفت دغدغه های مالی بازیکنان را حل کنند، این مربی قادر به اجرای خواسته های تاکتیکی اش همان طور که دیروز در بازی با استقلال نشان داد، خواهد بود اما در غیر اینصورت مشکلات مالی به دغدغه اصلی بازیکن تبدیل می شوند و آن وقت بازیکن نمی تواند روی مسائل تاکتیکی تمرکز کند.

دیدگاه‌ها