کد خبر : 1858153 | 18 آذر 1401 ساعت 09:44 | 15.4K بازدید | 2 دیدگاه

جوانگرایی رضا مهاجری، مهاجم تیم ملی در ترکیب نفت

آریا برزگر در مصاف دوستانه نفت مسجد سلیمان – استقلال در استادیوم آزادی در ترکیب ثابت نفت و در نوک خط حمله این تیم به میدان آمد.

جوانگرایی رضا مهاجری، مهاجم تیم ملی در ترکیب نفت

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم بعد از انتخاب از سوی سیروس پورموسوی در مسابقات آموزشگاه های کشور در بندرعباس در تیم جوانان ایران خوب درخشید و به بهانه این درخشش راهی تیم پرسپولیس شد. حضور پرتعداد مهاجمان مدعی در اردوی تیم پرسپولیس موجب شد تا آریا فرصتی برای ارائه توانمندی های خود پیدا نکند و در ادامه راهی فجر سپاسی شد که حضور در این تیم با اتفاق خوبی برای او همراه بود. به این خاطر که به همراه فجر به لیگ برتر صعود کرد. اما درخشش در بازی های لیگ برتر اتفاقی است که تا اکنون برای او رخ نداده که به نظر می رسد الان زمان آن فرا رسیده است.

رضا مهاجری، دیروز با اعتماد به آریا برزگر، او در را در نوک خط حمله تیمش برابر استقلال به میدان فرستاد. اگر چه آریا موفق به گلزنی نشد اما به خوبی خط دفاعی تیم استقلال را آزار داد و به نظر می رسد، با این نمایش نظر رضا مهاجری را برای حضور در نوک خط حمله تیمش در ادامه مسابقات لیگ برتر جلب کرده باشد. آریا برزگر که پیش از شروع جام جهانی یکی از یازده بازیکن جوان دعوت شده به اردوی تیم ملی بود برای حضور در اردوی تیم ملی در جام ملت ها نیاز به درخشش در ترکیب نفت دارد و این بهترین بهانه است تا نفت از این مهاجم جوان بیشتر بهره بگیرد. او به خاطر دعوت دوباره به اردوی تیم ملی می خواهد در نوک خط حمله نفت نمایش خوبی داشته باشد.

دیدگاه‌ها