کد خبر : 1858154 | 18 آذر 1401 ساعت 09:45 | 25.6K بازدید | 12 دیدگاه

طعنه هافبک فرانسه به واکر: در توقف امباپه موفق باشی!

یوسوف فوفانا، هافبک تیم ملی فرانسه، معتقد است که هنوز هیچ تیمی راه حل متوقف کردن کیلیان امباپه را پیدا نکرده است.

طعنه هافبک فرانسه به واکر: در توقف امباپه موفق باشی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه فردا شب در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر باید به مصاف تیم ملی انگلیس برود. 
تمامی دیدارهای این مرحله از حساسیت بسیاری برخوردار هستند اما این دیدار به علت تقابل دو قدرت بزرگ اروپا و ستاره‌های حاضر در ترکیب دو تیم اهمیت ویژه‌ای دارد. 
هر دوی آنها امیدوار هستند که بتوانند با عبور از سد دیگری برای دومین دوره متوالی در مرحله نیمه نهایی جام جهانی حاضر شوند و شانس‌شان برای کسب عنوان قهرمانی را حفظ کنند. 
امباپه ستاره بی چون و چرای تیم دیدیه دشان تا به این جای رقابت‌ها بوده و نمایش درخشانی را ارائه کرده است، با این حال کایل واکر مدعی شده بود که آماده است تا این بازیکن را در این دیدار متوقف کند و مانع از درخشش او در زمین برابر سه شیرها شود. 

1775314

فوفانا در واکنش به سوالی در این باره در نشست خبری پیش از این بازی خندید و مدعی شد که هنوز تیمی پیدا نشده که بتواند راه حلی برای متوقف کردن این ستاره فرانسوی پیدا کند. 
او در این باره به خبرنگاران گفت:« اگر واکر بتواند امباپه را متوقف کند باید واقعا به او آفرین گفت. در عین حال باید به خاطر داشته باشید که 19 تیم در لیگ فرانسه و بقیه تیم‌ها در لیگ قهرمانان به دنبال راه حلی برای متوقف کردن او هستند! پس برای واکر آرزوی موفقیت دارم. همه ما با تمام وجود به امباپه اطمینان داریم.»

 

دیدگاه‌ها