کد خبر : 1858157 | 18 آذر 1401 ساعت 10:14 | 11.3K بازدید | 3 دیدگاه

این چهار تیم در نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان

دومین روز مرحله گروهی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان با رونمایی از چهار تیم برتر مسابقات پیگیری شد.

این چهار تیم در نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان

به گزارش "ورزش سه"، دومین روز مرحله گروهی هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان بامداد روز جمعه 18 آذر با دو مسابقه در سالن براگا شهر بتیم پیگیری شد.

در نخستین مسابقه تیم پیکان تهران که به عنوان قهرمان قاره کهن آسیا در این رقابت‌ها شرکت کرده است از گروه دوم به مصاف ترنتینو ایتالیا (نایب قهرمان اروپا) رفت و سه بر یک مغلوب این تیم قدرتمند شد.

در دومین دیدار نیز تیم‌های والی رناتا برزیل و پروجا ایتالیا از گروه نخست رقابت‌ها برابر یکدیگر صف آرایی کردند و نماینده ایتالیا سه بر صفر به پیروزی رسید.

در پایان دومین روز مرحله مقدماتی تیم پروجا و سادا کروزیرو با یک برد و سه امتیاز در گروه نخست مسابقات در رتبه‌های اول و دوم قرار گرفتند و تیم‌ والی رناتا در جایگاه سوم قرار گرفت تا به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهد.

در گروه دوم نیز تیم‌های ترنتینو و ایتامبه میناس با یک برد و سه امتیاز در رتبه‌های اول و دوم قرار گرفتند و صعودشان به مرحله نیمه‌نهایی قطعی شد.

در این گروه تیم پیکان تهران با پذیرش دو شکست برابر حریفان در جایگاه سوم جدول گروه قرار گرفت و به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

در سومین و آخرین روز دور مقدماتی دو دیدار برگزار می‌شود که جدال تیم‌ها برای صدرنشینی در دو گروه مسابقات خواهد بود و برنامه این بازی‌ها به وقت تهران به قرار زیر است:

شنبه 19 آذر

ایتامبه میناس برزیل – ترنتینو ایتالیا، ساعت 45 دقیقه بامداد

سادا کروزیرو برزیل – پروجا ایتالیا، ساعت سه و 45 دقیقه

دیدگاه‌ها