کد خبر : 1858162 | 18 آذر 1401 ساعت 10:40 | 43.6K بازدید | 23 دیدگاه

حمله کین به تیته: رقصت را برای خودت نگه دار!

روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، بار دیگر به تیم ملی برزیل و تیته حمله کرد.

حمله کین به تیته: رقصت را برای خودت نگه دار!

به گزارش "ورزش سه"، شادی پس از گل جالب تیم ملی برزیل و همراهی تیته با شاگردانش در خوشحالی پس از باز کردن دروازه تیم ملی کره جنوبی در مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 جنجال آفرین شده است. 
بسیاری این حرکت سرمربی برزیل در کنار زمین را جالب توجه و نشانی از ارتباط خوب او با شاگردانش می‌دانند و عده دیگری نیز معتقد هستند که این رفتار برابر حریف کار درستی نبوده است. 
روی کین نیز جزو دسته دوم است و پیش از این در گفتگو با اسکای اسپورت این رفتار را به شدت زیر سوال برده و آن را نوعی بی‌احترامی به بازیکنان حریف توصیف کرده بود. 

1776169

طرح این اظهارات باعث عصبانیت تیته شد و او روز گذشته در نشست خبری به خبرنگاران گفته بود کسانی که چنین ادعاهایی را مطرح می‎‌کنند چیزی از فرهنگ و تاریخ برزیل نمی‌دانند.
حالا کین به اظهارات تیته واکنش نشان داده و در گفتگو با با اسکای در این باره اظهار داشت:« من نمی‌دانستم که یک سرمربی وقتی بازی هنوز در جریان است می‌تواند کنار زمین برقصد. او در حالی این کار را انجام داد که مربی حریف 10 متر آن طرف‌تر بود. احترام در فوتبال نقش مهمی دارد. او می‌توانست بعدا در رختکن برقصد یا رقصش را برای خودش نگه دارد. اگر قرار باشد همه پس از هر گل برقصند، این دیدارها سه روز به طول خواهد انجامید.» 
 

دیدگاه‌ها