کد خبر : 1858163 | 18 آذر 1401 ساعت 10:46 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

تورنمنت قرقیزستان آخرین حضور احسان‌پور

بهنام احسان‌پور بعد از همراهی تیم ملی آزاد بزرگسالان در تورنمنت قرقیزستان، از کادر فنی این تیم جدا خواهد شد.

تورنمنت قرقیزستان آخرین حضور احسان‌پور

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، چندی پیش فدراسیون کشتی بهنام احسان‌پور را به‌عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان معرفی کرد. سال گذشته هدایت این تیم را مجید ترکان برعهده داشت که کارنامه‌اش در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان مورد تأیید فدراسیون کشتی نبود.

احسان‌پور که سال 2019 مدال برنز جهان در وزن غیرالمپیکی 61 کیلوگرم را به دست آورده بود، بعد از آنکه در جام متئو پلیکونه ایتالیا در سال 2020 شرکت کرد، تصمیم به خداحافظی از دنیای قهرمانی گرفت و بعد از آن نیز از سوی پژمان درستکار به کادرفنی تیم ملی بزرگسالان اضافه شد.

احسان‌پور در دو رقابت جهانی 2021 و 2022 که تیم آزاد ایران به ترتیب سوم و دوم جهان شد، مربی تیم ملی بزرگسالان بود که با حکم علیرضا دبیر از این پس سرمربی تیم ملی نوجوانان خواهد بود. بنابراین نام او از کادرفنی تیم ملی بزرگسالان خارج شده و مربی دیگری جایگزینش خواهد شد.

باتوجه به اینکه نام اعضای تیم اعزامی به تورنمنت قزاقستان که اواخر ماه جاری برگزار می‌شود، پیش از حکم فدراسیون برای احسان‌پور اعلام شده بود و همچنین نزدیکی این رقابت با جام جهانی آمریکا، احسان‌پور یکی از مربیان اعزامی به این مسابقه بود و او همراه تیم بزرگسالان عازم قرقیزستان خواهد شد، اما این در واقع آخرین حضور احسان‌پور در تیم ملی بزرگسالان خواهد بود و بعد از آن استارت کارش را در رده نوجوانان خواهد زد.

رضا اطری، یونس امامی، مجتبی گلیج و امیرحسین زارع چهار کشتی‌گیری هستند که قرار است در قرقیزستان مقابل حریفان خود یک کشتی بگیرند.

دیدگاه‌ها