کد خبر : 1858164 | 18 آذر 1401 ساعت 10:50 | 20.6K بازدید | 13 دیدگاه

ناصر الخلیفی:

شک نکنید مسی در پاری سن ژرمن می‌ماند

ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری سن ژرمن، اطمینان دارد که لیونل مسی به حضورش در این تیم ادامه خواهد داد.

شک نکنید مسی در پاری سن ژرمن می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد لیونل مسی با باشگاه پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و هنوز خبری از امضای قرارداد جدید بین دو طرف نیست. 
پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که احتمال بازگشت این بازیکن به بارسلونا وجود دارد و مدیران این باشگاه نیز نسبت به این موضوع ابراز امیدواری کرده بودند. 
با این حال گفته شده بود که پی اس جی نیز پیشنهاد جذابی را برای این بازیکن آماده کرده و امیدوار است که بتواند این ستاره آرژانتینی را برای ماندن در پاریس مجاب کند. 
هرچند پیش از این گفته شده بود که مسی تا پایان جام جهانی به هیچ موضوعی جز قهرمانی با تیم ملی آرژانتین فکر نخواهد کرد اما الخلیفی اطمینان دارد که او به حضورش در پی اس جی ادامه خواهد داد. 

1777102

مالک قطری این باشگاه در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:«او قطعا در پی اس جی خواهد ماند. مسی در این تیم بسیار خوشحال است. شما می‌توانید این موضوع را در تیم ملی هم ببینید. اگر بازیکنی خوشحال نباشد، نمایش خوبی هم برای تیم ملی کشورش نخواهد داشت.» 
او با تمجید از درخشش این فصل مسی اضافه کرد:« او این فصل برای ما عالی ظاهر شده است. گل‌های زیادی به ثمر رسانده و پاس گل‌های بسیاری ارسال کرده و حالا در حال تکرار همین درخشش در تیم ملی کشورش است.»
ناصر الخلیفی با اشاره به مذاکرات پیش رو با او گفت:«ما توافق کردیم که پس از جام جهانی بنشینیم و با هم حرف بزنیم. هر دو طرف از همکاری با یکدیگر خوشحال و راضی هستند، بنابراین همه چیز پس از جام جهانی مشخص خواهد شد.»
 

دیدگاه‌ها