کد خبر : 1858165 | 18 آذر 1401 ساعت 10:58 | 87.9K بازدید | 4 دیدگاه

اتفاق جنجالی در اردوی سه‌شیرها

دلیل ترک قطر توسط مدافع انگلیس: درگیری با مربی!

بن وایت، مدافع آرسنال، به دلیل درگیری با استیو هالند اردوی تیم ملی انگلیس در دوحه را ترک کرد.

دلیل ترک قطر توسط مدافع انگلیس: درگیری با مربی!

به گزارش "ورزش سه"، بن وایت هفته گذشته اردوی تیم ملی انگلیس در قطر را ترک کرد تا گزینه‌های گرت ساوت‌گیت در خط دفاعی محدودتر شود. 
اتحادیه فوتبال انگلیس در توضیح علت جدایی این بازیکن از اردوی تیم ملی این کشور در جام جهانی 2022 قطر اعلام کرد که دلایل شخصی باعث شده است که او وادار به ترک دوحه شود. 

1777497

این بازیکن 25 ساله در هیچ یک از سه دیدار سه شیرها در مرحله گروهی برابر ایران، آمریکا و ولز شرکت نکرده بود و در بازی برابر سنگال در مرحله یک هشتم نیز غایب بود. 
حالا دیلی استار خبر داده که وایت از شرایط اردوی تیم ملی کشورش راضی نبود و نتوانست رابطه خوبی با سایر هم تیمی‌هایش برقرار کند و در نهایت نیز با هالند درگیر شده است. 

1777619

گفته می‌شود که این دو نفر درگیری لفظی شدیدی در نشست فنی این تیم پیش از تساوی 0-0 برابر تیم ملی آمریکا داشتند و یکی از دلایل آن عدم آگاهی کافی این بازیکن از رقبای آمریکایی بوده است. 

1777498


این درگیری تا جایی پیش رفته است که در نهایت وایت تصمیم گرفت اردوی تیم ملی انگلیس را ترک کند و شانس بازی در جام جهانی 2022 قطر را از دست بدهد. 
این در حالی است که او در اردوی آرسنال در دوبی نیز حضور ندارد و به نظر می‌رسد که میکل آرتتا تصمیم گرفته مدتی به این بازیکن فرصت بدهد تا بار دیگر به شرایط عادی برگردد.

 

دیدگاه‌ها