کد خبر : 1858166 | 18 آذر 1401 ساعت 11:19 | 13.7K بازدید | 12 دیدگاه

قادری: خمس چالش‌های جذاب به تراکتور می‌آورد

مدافع تراکتور تبریز پس از معارفه سرمربی جدید پاکو خمس ابراز امیدواری کرد نیمکت این تیم با ثبات همراه باشد.

قادری: خمس چالش‌های جذاب به تراکتور می‌آورد

به گزارش "ورزش سه"، تعطیلات لیگ با یک اتفاق ویژه برای فوتبال تبریز همراه بود چرا که پس از جدایی قربان بردیف از تراکتور، مسئولان این باشگاه با پاکو خمس که تجربه کار در لالیگا را در کارنامه دارد به توافق رسیدند. این مربی که به تازگی وارد کشور شده احتمالا در بازی دوستانه مقابل ذوب آهن اولین هدایت خود در فوتبال ایران را انجام دهد.

در همین خصوص آرش قادری، مدافع تیم تراکتور به خبرنگار ما گفت: نیمکت تراکتور در فصول اخیر تغییرات زیادی داشته است و این اتفاق چندان خوب نیست. ثبات و تمرکز دو شرط اصلی موفقیت هستند و امیدوارم از حالا به بعد با آمدن آقای خمس شاهد این موضوع در تراکتور باشیم.

او درباره هدایت پرشورها توسط یک مربی مطرح افزود: با توجه به اینکه مربی لالیگایی بالای سر تیم آمده قطعا انتظارات جدید و متفاوتی از ما خواهد داشت که برای همه بازیکنان چالش جذابی خواهد بود. امیدوارم در نهایت نتیجه همه این اتفاقات برای فوتبال تبریز و تیم محبوب تراکتور مثبت باشد.

وی که دومین فصل حضورش در تراکتور را سپری می‌کند با اشاره به تغییرات زیاد نیمکت این تیم گفت: در این مدت کوتاه تیم حدود چهار پنج سرمربی عوض کرده است. واقعیت را بخواهید این حجم از تغییر اصلا برای بازیکنان یک تیم خوب نیست. به خاطر اینکه هر مربی سبک خاص خودش را دارد و به همین دلیل وقتی بازیکن خودش را با تفکرات مربی وفق داده، با انجام تغییر همه چیز به هم می‌ریزد. قطعا از این به بعد همه بازیکنان تراکتور تلاش خود را خواهیم کرد تا خواسته‌های آقای خمس را به درستی انجام دهیم.

قادری در خصوص وضعیت تراکتور برای ادامه مسابقات عنوان کرد: شرایطمان در جدول بد نیست اما تلاش می‌کنیم که از این بهتر شویم و حداقل بتوانیم در پایان فصل جزو تیم‌های بالای جدول باشیم و سهمیه را بگیریم. تراکتور تیم خوب و پر هواداری است و امکانات خوبی در اختیار داریم و با وجود اینکه همه چیز آماده است متاسفانه نتوانستیم آنطور که باید نتیجه بگیریم منتها هواداران مطمئن باشند از این به بعد تلاش همه ما در جهت موفقیت هر چه بیشتر تراکتور خواهد بود.

بازیکن تراکتور درباره عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه نیز خاطرنشان کرد: قطعا این اتفاق برای تراکتور که یکی از پرهوادارترین تیم های ایران و آسیا است اصلا جالب نیست و امیدواریم با نتایجی که کسب می‌کنیم بتوانیم دل هواداران را شاد و آنها را راضی کنیم.

دیدگاه‌ها