کد خبر : 1858167 | 18 آذر 1401 ساعت 11:40 | 25.4K بازدید | 6 دیدگاه

مودریچ: لطفا فرمول جوانی را به من بگویید!

لوکا مودریچ، ستاره تیم ملی کرواسی، می‌گوید می‌داند که نمی‌تواند تا همیشه به حضور در میادین فوتبال ادامه دهد.

مودریچ: لطفا فرمول جوانی را به من بگویید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی امشب در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی برزیل خواهد رفت. 
فینالیست جام جهانی 2018 نمایش خوبی تا اینجای رقابت‌ها داشته و توانسته انتظارات را از خودش برآورده کند. هرچند آنها در مرحله یک هشتم به لطف ضربات پنالتی توانستند از سد تیم ملی ژاپن عبور کنند و راهی این مرحله شوند. 
مودریچ مانند همیشه مهره کلیدی تیمش در صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 بوده و مانند تمامی سال‌های قبل نقش مهمی را برای این تیم ایفا کرده و امیدوار است که بتواند با درخشش برابر برزیل، مسیر صعود دوباره این تیم به مرحله نیمه نهایی جام جهانی را نیز فراهم کند. 

1768301

در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی درباره احتمال بازنشستگی این بازیکن و خداحافظی او از تیم ملی به گوش رسیده است. مودریچ با اشاره به این موضوع به خبرنگاران گفت:«ما باید ببینیم که من تا چه زمانی قادر به بازی کردن خواهم بود اما می‌دانم که نمی‌توانم همیشه در زمین باشم. متاسفانه فرمول جوانی را ندارم و اگر چنین چیزی وجود دارد، لطفا به من هم بگویید.»
او همچنین با تمجید از وینیسیوس جونیور در آستانه رویارویی با این بازیکن اظهار داشت:« این که او از من تعریف کند بسیار ارزشمند است. وینی بازیکن بسیار خوبی است. ما رابطه خیلی خوبی با هم داریم. او در حال حاضر در دوران اوج است و بسیار پیشرفت کرده است.»

 

دیدگاه‌ها