کد خبر : 1858191 | 18 آذر 1401 ساعت 15:15 | 15.9K بازدید | 2 دیدگاه

حمله استرایش به منتقدان

برخی نظرات کارشناسان آلمانی خنده‌دار است

مربی فرایبورگ معتقد است برخی کارشناسان تلویزیونی آلمان نظراتی نادرست و خنده دار در مورد جام جهانی می دهند.

برخی نظرات کارشناسان آلمانی خنده‌دار است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان عملکردی ناامیدکننده در جام جهانی داشت و برای دومین دوره متوالی نتوانست از دور گروهی صعود کند تا موجی از غم و اندوه آلمان را فرا بگیرد. انتقادات زیادی نیز به کادر فنی مانشافت شده اما در نهایت هانسی فلیک، به عنوان مربی در سمت خود ابقا شد و وظیفه او قهرمانی در یورو 2024 خواهد بود.

1774952

کریستین استرایش، مربی 57 ساله باشگاه فرایبورگ، از جمله کسانی است که با وجود حذف آلمان با علاقه بازی های جام جهانی را تماشا می کند و معمولا هم علاقه ای به تفسیر یا اظهارنظر در مورد بازی ها ندارد. او معتقد است که کارشناسان شبکه های تلویزیونی آلمان بعضا نظرات خنده داری می دهند. 

استرایش ضمن انتقاد از کارشناسان تلویزیون آلمان به بیلد گفت:«برخی نظرات واقعا غیرمنصفانه و نادرست هستند. کسانی در تلویزیون هستند و انتقاد می کنند که تا همین چند سال قبل منتقدان و کارشناسان را به باد انتقاد می گرفتند. حالا خودشان در تلویزیون هستند و برخی نظرات‌شان باعث خنده می شود و با خودتان می گویید این نمی تواند درست باشد.»

1777185

استرایش البته فاش نکرد که منظورش کارشناسان کدام شبکه تلویزیونی است و اینکه نظرات در مورد کدام بازی یا بازی ها را نادرست می داند.

دیدگاه‌ها