کد خبر : 1858203 | 18 آذر 1401 ساعت 16:45 | 8.6K بازدید | 10 دیدگاه

امباپه مشکلات را حل می‌کند

دشان: انگلیس هیچ نقطه ضعفی ندارد

دیدیه دشان معتقد است که انگلیس نقطه ضعفی ندارد و تنها باید به دنبال راهی بود که نتواند برنامه‌های تاکتیکی‌اش را در زمین پیاده کند.

دشان: انگلیس هیچ نقطه ضعفی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه در یک هشتم نهایی جام جهانی 3-1 لهستان را شکست داد و به یک چهارم نهایی رسید. فرانسه حالا باید برابر انگلیس به میدان برود که مثل یک فینال زودهنگام است.

1777569

دیدیه دشان، مربی فرانسه، در نشست خبری این بازی گفت:«با آرامش به این بازی رسیده ایم و هدف ما نیز مشخص است. از ابتدای جام نیز آرامش داشتیم و حالا خوشحالیم و افتخار می کنیم که به یک چهارم نهایی رسیده ایم. می دانیم برابر چه تیم قدرتمندی بازی داریم و کاملا آماده ایم.»

تک کارته بودن اورلین شوامنی و ژول کُنده:«هر دو می دانند که فردا باید بیشتر از همیشه مراقب باشند تا کارت نگیرند. البته ما تمرکزمان روی مسائل دیگر است و نگران این قضیه نیستیم.»

دشان در مورد نقطه ضعف انگلیس گفت:«نقطه ضعفی ندارند. هر تیمی در انجام بهتر برخی کارها تبحر دارد و کاری که من و کادر فنی ام باید انجام دهیم، پیدا کردن راهی برای ایجاد مشکل و مانع در بازی انگلیس است. پیدا کردن راهی برای آسیب زدن به انگلیس اصلا کار ساده ای نیست.»

ضعف فرانسه روی ضربات ایستگاهی و توپ‌های بلند:«فکر نمی کنم از این منظر حداقل نسبت به سال 2018 ضعیف‌تر باشیم. البته می دانیم که انگلیس روی این توپ ها حساب کرده و ما باید مراقب باشیم. این یکی از نقاط قوت آنهاست.»

1775353

نقش کیلیان امباپه: در فرانسه«فکر می کنم انگلیس برنامه خاصی برای مهار امباپه داشته باشد. او بازیکنی تعیین کننده است و طبیعی است که تیم های مقابل قصد محدود کردن او در زمین را داشته باشند. با این حال امباپه این توانایی را دارد تا تحت هر شرایطی موثر و تعیین کننده باشد. کیلیان همیشه کیلیان است و می تواند مشکلات هر تیمی را حل کند.»

رقابت قدیمی با انگلیس:«بازی ما با انگلیس همیشه مهم است و گرت ساوتگیت تیم بسیار خوبی ساخته و توانسته نتایج بسیار خوبی بگیرد. مهم این است که بتوانیم خوب بازی کنیم و به هدف‌مان یعنی نیمه نهایی برسیم. این یک بازی ساده نیست و هر دو تیم پیروزی می خواهند.»

آینده:«الان وقت حرف زدن در مورد آینده من نیست. صحبت های رئیس فدراسیون را شنیدم و مثل او معتقدم فقط باید به بازی فردا فکر کرد.»

دیدگاه‌ها