کد خبر : 1858220 | 18 آذر 1401 ساعت 18:34 | 19.1K بازدید | 5 دیدگاه

درخشش با پیراهن قرمز با شمه‌های احمدرضایی

عابدزاده نمی‌خواهد شماره سه باشد!

بازگشت از جام جهانی برای امیر عابدزاده با ارائه یک نمایش فوق‌العاده در لباس پونفرادینا همراه شد.

عابدزاده نمی‌خواهد شماره سه باشد!

به گزارش "ورزش سه" امیر عابدزاده، گلر ملی‌پوش تیم فوتبال پونفرادینا اسپانیا، شب گذشته موفق شد تیمش را از یک بازی یک‌طرفه با امتیاز خارج کند.

عابدزاده که مدت زیادی پیش از جام جهانی هم در ترکیب پونفرادینا نیمکت‌نشین شده بود و در بازی‌هایی هم که به میدان می‌رفت موفق به کلین‌شیت نشده بود، سرانجام بعد از نزدیک به شصت روز موفق شد دومین کلین‌شیت خودش در دوازدهمین بازی این فصل را برای پونفرادینا در هفته نوزدهم مقابل لوانته رده پنجمی ثبت کند.

1777636

امیر که بعد از جام جهانی و بازی نکردن در دومین دوره متوالی در حالی که جایگاهش به عنوان یکی از دو گلر هم‌سطح تیم ملی را از دست داده و حسینی، جای او را در تیم ملی گرفته و نخستین دیدار تیمش را هم از روی نیمکت دنبال کرده بود، در هشتمین دقیقه مسابقه ضربه محکم بازیکن حریف از پشت محوطه را در آغوش گرفت.

نکته جالب بعد از این مهار، دست زدن امیر عابدزاده برای خود و همبازیانش بود آن هم در شرایطی که توپ را هنوز رها نکرده بود تا به این صورت بعد از اولین مهار، به خودش و بازیکنان روحیه بدهد.

1777631

دقیقه 35 بار دیگر عابدزاده با یک مهار تماشایی ضربه والی بازیکن لوانته را دفع کرد.

1777635

بعد از یک مهار زیبا در دقیقه 53، نقطه اوج بازی برای عابدزاده در دقیقه 57 فرا رسید و او ضربه بازیکن حریف را در موقعیت تک به تک از روی خط شش دروازه دفع کرد تا به مانند بازی با اروگوئه در لباس تیم ملی، یک سیو مشابه دیگر ثبت کند.

1777632

عابدزاده بعد از این سیو تماشایی، در یک حرکت موروثی، با دست کشیدن روی سر مهاجم حریف، یاد و خاطره پدرش، احمدرضا عابدزاده را زنده کرد.

1777633

در نهایت این بازی برای عابدزاده با هفت مهار و تبدیل شدن به عنوان برترین بازیکن زمین به پایان رسید تا این گلر 29 ساله پونفرادینا در بازگشت از جام جهانی شروعی دوباره برای درخشش در لالیگا دو داشته باشد.

گفتنی است تیم فوتبال پونفرادینا در رده بیستم جدول 22 تیمی لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا قرار دارد و شانسی برای صعود به لالیگا ندارد و لاس‌پالماس، بورگوش، آلاوز، ایبار، لوانته و کارتاگنا تیم‌های اول تا ششم جدول هستند و برای رسیدن به لالیگا تلاش می‌کنند.

1777630

دیدگاه‌ها