کد خبر : 1858222 | 18 آذر 1401 ساعت 18:41 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

آفریقایی جنجالی در اهواز منتظر تشر نکونام

تیم فوتبال اهواز که اردوی آماده سازی خود را در امارات دنبال می‌کند، فردا به تهران بازخواهد گشت تا آماده ادامه رقابت‌های لیگ برتر شود.

آفریقایی جنجالی در اهواز منتظر تشر نکونام

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان جواد نکونام که از تعطیلی لیگ برای برگزاری اردوی آماده سازی خود در امارات و انجام چند دیدار دیدار تدارکاتی سود بردند، فردا به این اردو پایان خواهند داد و به اهواز بازخواهند گشت.

فولاد خوزستان که طی هفته‌های پایانی لیگ نتوانست به نتایج مطلوبی دست یابد، امیدوار است با شروع دوباره لیگ و در اولین گام در جدال برابر نفت مسجدسلیمان به نتیجه دلخواه دست یافته و مهیای ادامه فصل پرماجرای خود که با حضور در لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با الفیصیلی عربستان همراه خواهد بود، بشود.

غایبان پر سر و صدای این اردو اما آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی فولاد خوزستان بود. پاتوسی که بعد از تعطیلی لیگ راهی کشورش شده بود، بازگشتی دیرهنگام به ایران داشت. موضوعی که در آن مقطع با واکنش تند جواد نکونام نیز همراه شده بود. با این حال پاتوسی با چند روز تاخیر خود را به اهواز رساند و با ارائه مستنداتی مدعی شد که دلیل این تاخیر این بوده که دچار حادثه تصادف شده است. در نهایت این هافبک بازیساز نتوانست با جمع شاگردان جواد نکونام در اردوی امارات همراه شود تا از این حیث از برنامه‌های تاکتیکی این تیم دور بماند.  
پاتوسی این روزها و در بازگشت به ایران، تمرینات خود را در اهواز و طبق برنامه باشگاه دنبال می‌کند و باید دید در برخورد نکونام با وی، چه تصمیمی از سوی این مربی برای وی اتخاذ خواهد شد.

دیدگاه‌ها