کد خبر : 1858232 | 18 آذر 1401 ساعت 20:08 | 35.3K بازدید | 10 دیدگاه

خورخه والدانو:

بالاخره یاد گرفتید کنار لیونل مسی بازی کنید

خورخه والدانو، بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین، مدعی شد حالا بازیکنان این تیم یاد گرفته اند چطور کنار لیونل مسی بازی کنند.

بالاخره یاد گرفتید کنار لیونل مسی بازی کنید

به گزارش "ورزش سه"، سال های متوالی و طولانی ناکامی لیونل مسی در ترکیب تیم ملی آرژانتین پایان یافته و حالا آنها سال گذشته موفق شدند بعد از سال ها کوپا آمه ریکا را فتح کنند. امسال نیز عملکرد آلبی سلسته در جام جهانی خوب بوده و آنها امشب در مرحله یک چهارم به مصاف تیم ملی هلند می روند. خورخه والدانو معتقد است تغییراتی در سبک بازی تیم ملی آرژانتین صورت گرفته و حالا لیونل مسی بهتر می تواند خودش را در زمین نشان دهد.

1774754

خورخه والدانو گفت: "لیونل مسی یک قدرت خودکنترلی قابل توجه و بالایی دارد که همیشه این بازیکن را کمک کرده و در واقع او را نجات داده است. هیچ چیز مخفی و پنهانی در مورد لیونل مسی وجود ندارد. او می تواند در یک کشور آفریقایی و یا یک کشور آسیایی به میدان رفته و برای هر تیمی بازی کند، اما هنوز لیونل مسی بوده و خودش را حفظ کند.

در واقع این بقیه هستند که باید بدانند چگونه باید در کنار یک نابغه زندگی کرد. برای مدتی طولانی در تیم آرژانتین این اتفاق رخ نداد و به همین دلیل آنها موفق نمی شدند. اما حالا اعضای این تیم یاد گرفته اند این ایده که همه یکسان و شبیه به هم هستند، حرف درستی نیست. وقتی لیونل مسی هستی چطور می‌خواهی این حرف را قبول کنی؟ اگر مارادونا باشی چطور؟ شما باید به فضای آنها و شرایط خاص چنین بازیکنانی احترام گذاشته و حتی اگر توسط بازیکنان تیم حریف یارگیری شده باشند نیز توپ را به آنها پاس بدهید."

دیدگاه‌ها