کد خبر : 1858235 | 18 آذر 1401 ساعت 20:25 | 14.6K بازدید | 11 دیدگاه

دیوار کروات برابر برزیل: این دروازه باز نمی‌شود! (عکس)

دومینیک لیواکوویچ، دروازه بان تیم ملی کرواسی، بارها یک تنه جلوی گلزنی ستاره های برزیل را گرفت.

دیوار کروات برابر برزیل: این دروازه باز نمی‌شود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیواکوویچ در دیدار تیم ملی کرواسی مقابل ژاپن نمایش فوق العاده ای داشته و با مهار سه ضربه پنالتی، نقش مهمی در صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ایفا کرد. اما امشب نیز دومینیک لیواکوویچ در بازی برابر برزیل فراتر از انتظار ظاهر شده و به خصوص در 45 دقیقه دوم، بارها دروازه تیم ملی کرواسی را بسته نگه داشت.

1777713

در همان اوایل نیمه دوم بود که گواردیول داشت به اشتباه دروازه تیم ملی کرواسی را باز می کرد، اما لیواکوویچ با یک عکس العمل فوق العاده مانع رخ دادن این اتفاق شد. در دقیقه 56 این بار نیمار در سمت چپ محوطه تیم ملی کرواسی در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و فاصله ای تا زدن گل اول نداشت، اما دروازه بان حریف باز هم توپ را مهار کرد.

1777714

دقایقی بعد این بار لوکاس پاکتا در بهترین فرصت ممکن برای گلزنی قرار گرفته و در مرکز محوطه تک به تک شد، اما باز هم لیواکوویچ توانست این ضربه را نیز مهار کند. در دقیقه 76 این بار نیمار دوباره در شرایطی تک به تک و در سمت چپ محوطه تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما لیواکوویچ باز هم واکنش نشان داده و یک تنه دروازه کرواسی را حفظ کرد.

جالب اینجاست لیواکوویچ در بازی برابر برزیل شش مهار داشته که یکی بیشتر از تمام واکنش های آلیسون، دروازه‌بان تیم ملی برزیل در کل جام جهانی بوده است. در نهایت با درخشش لیواکوویچ بود که بازی به اوقات اضافی کشیده و شانس کرواسی برای صعود به دور بعد حفظ شد.

1777712

دیدگاه‌ها