کد خبر : 1858238 | 18 آذر 1401 ساعت 21:06 | 8.5K بازدید | 5 دیدگاه

برنامه رکراکی تحت تاثیر رونالدو؛

تمرین مخفی مراکش پیش از بازی پرتغال

با وجود اینکه هیچ خبرنگاری اجازه حضور در تمرین تیم ملی مراکش را نداشت اما وب‌سایت‌های ورزشی، اطلاعات جالبی را از آخرین تمرین پیش از دیدار حساس با پرتغال، به بیرون مخابره کرده‌اند.

تمرین مخفی مراکش پیش از بازی پرتغال

به گزارش ورزش سه، آخرین تمرین تیم ملی مراکش پیش از دیدار با پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر، امروز در ورزشگاه الدحیل و به صورت کاملا محرمانه برگزار شد و ولید رکراکی در این تمرین روی تمام جزئیات و نقاط قوت و ضعف تیم ملی پرتغال کار کرد.

رکراکی که در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه، نسبت به غیبت کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی تیم ملی پرتغال، ابراز امیدواری کرده بود، در این تمرین، دو برنامه‌ برای رویارویی با این ستاره پرتغال تدارک دید.

سرمربی مراکش به بازیکنان خط هافبک خود تاکید کرد که در صورت حضور رونالدو در ترکیب اصلی، باید تمام توپ‌ها را پیش از رسیدن به این بازیکن در خط حمله قطع کنند. او همچنین به سفیان امرابط ماموریت داد، برونو فرناندز، هم‌تیمی سابق خود در منچستریونایتد را که پایه‌گذار اصلی حملات پرتغال است، کنترل کند.

اما در صورتی که رونالدو به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شود، بازیکنان، برنامه دوم رکراکی را در زمین اجرا خواهند کرد و جواد ال یمیغ وظیفه کنترل کاپیتان پرتغال را بر عهده خواهد داشت.

ال یمیغ در بازی با بلژیک در تقابل با لوکاکو و در بازی مقابل اسپانیا، در تقابل با موراتا نیز همین وظیفه را بر عهده داشت.

دیدگاه‌ها