کد خبر : 1858243 | 18 آذر 1401 ساعت 21:55 | 28.7K بازدید | 16 دیدگاه

سرمربی مولف فوتبال کرواسی

خدا را شکر این دو آدم‌فضایی کروات هستند!

عملکرد فوق‌العاده لوکا مودریچ و مارسلو بروزوویچ تمجید تمام کارشناسان را به دنبال داشته است.

خدا را شکر این دو آدم‌فضایی کروات هستند!

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی کرواسی برای دومین دوره متوالی به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها رسید. اتفاقی غیرقابل تصور برای کروات‌ها که نسل طلایی فوتبال این کشور آن را ممکن کرد.

ایلیا لونچاروویچ، سرمربی شاخص و پیشکسوت فوتبال کرواسی، بلافاصله بعد از پایان مسابقه کرواسی برابر برزیل و صعود رویایی کروات‌ها به جمع چهار تیم پایانی جام جهانی، در استودیو موندوکست به تحلیل بازی و تمجید از تیم ملی کشورش پرداخت که در ادامه می‌خوانید؛

این چیزی است که همه ما به نوعی در رویای خود می خواستیم. برای اینکه کمی به سمت مسائل فنی برگردیم، از همان ابتدا دیده می شد که تیم در سطح بالایی قرار دارد. وقتی برزیل گل زد، کمی عقب نشینی کردند و همه چیز به نفع ما پیش رفت. این بار همه بازیکنان تعویضی ضربه خوب بودند. جایی برای نقد نیست. وقتی نوبت به پنالتی رسید ترسی وجود نداشت."

1777776

او در ادامه گفت: به نظر من، ما به عنوان مردم کرواسی باید کمی تجدید نظر کنیم، حتی وقتی در برخی انتقادات صد در صد حق داریم، چرا همیشه سیاه گرا هستیم؟ حتی اگر امروز حذف می‌شدیم، یک چهارم نهایی موفقیت بزرگی است. برای چنین کشور کوچکی، باور نکردنی است.

این بهترین بازی تا اینجای کار بود، بهترین 120 دقیقه. ما قاعدتا باید از نظر بدنی در این بازی ضعیف می بودیم، اما آنها غیرممکن را ممکن کردند و برزیل را بردند. این بازی توسط قهرمانان سایه برنده شد و کمی شانس ورزشی لازم بود. چهار بازی اول خوب بود، اما ما مشکلات زیادی داشتیم. اما امروز مسابقه به شکل دیگری برگزار شد، به گونه ای بود که عملاً هر کاری که باید انجام می شد انجام می شد. در مورد هافبک‌ها چه بگویم؟ نمی‌دانم، بروز و لوکا...آه... حدس می‌زنم آنها مافوق بشر هستند اما خوشبختانه کروات هستند.

دیدگاه‌ها