کد خبر : 1858245 | 18 آذر 1401 ساعت 22:04 | 12.4K بازدید | 26 دیدگاه

نیمار رفت: دوئل مسی و امباپه برای فتح جام

در حالیکه برزیل تا پیش از جدال با کرواسی به عنوان یکی از مدعیان اصلی شناخته می‌شد، اسیر طلسم پنالتی‌های کروات‌ها شد.

نیمار رفت: دوئل مسی و امباپه برای فتح جام

به گزارش "ورزش سه"، برزیلی‌ها که با برتری قاطع مقابل کره جنوبی پا به جدال به کرواسی گذاشته بودند، در شرایطی که در بیشتر دقایق بازی، مالکیت را در اختیار داشتند، در نهایت با گل نیمار در وقت‌های اضافه نیز در آستانه عبور از کرواسی قرار گرفتند اما برونو پتکوویچ توانست بازی را بار دیگر در وقت‌های اضافه به تساوی بکشاند و ضربات پنالتی مشخص کننده تیم صعود کننده باشد.

کرواسی که پیش از این ژاپنی‌های سختکوش را در پنالتی شکست داده بودند، اینبار هم روی عملکرد گلر فوق العاده خود، در پنالتی‌ها موفق نشان دادند و برزیل را شکست دادند.

نکته جالب توجه در این جام موفقیت مثلث خط هجومی پاری‌سن ژرمن بود. کیلیان امباپه، لیونل مسی و نیمار که بهمراه تیم‌های فرانسه، آرژانتین و برزیل در سودای جام بودند و مسیر پرماجرایی را تا مرحله یک چهارم پشت سر گذاشتند. ستاره‌هایی که به دنبال این بودند تا در نهایت به عنوان قهرمان جهان بار دیگر پا به تیم باشگاهی خود بگذارند.

از این جمع اکنون نیمار بعد از حذف با برزیل در جدال با کرواسی از جام کنار رفته است. فرانسه با امباپه که اکنون مدعی اصلی کفش طلای این جام نیز محسوب می‌شود، جدالی حساس با انگلیس را پیش رو دارد و مسی نیز در تقابل با تیم مدعی هلند امیدوار است اولین جام جهانی دوران فوتبالی‌اش که فرصت دستیابی به آن را دارد، در اختیار بگیرد.

باید دید بعد از حذف نیمار، اکنون از بین مسی و امباپه کدامیک قادر خواهند بود به عنوان دیگر اعضای مثلث مخوف پاریسی‌ها، به عنوان قهرمان جام را از آن خود کند.

دیدگاه‌ها