کد خبر : 1858250 | 18 آذر 1401 ساعت 22:12 | 15.6K بازدید | 10 دیدگاه

تماشای دور افتخار رقیب و دوستان با صفر سیو

بکر قهرمان مورد نظر برزیل نبود (عکس)

دروازه‌بان تیم ملی برزیل شاید در تاریخی ترین لحظات دوران فوتبالی خود نتوانست عملکرد مورد انتظار را به نمایش بگذارد.

بکر قهرمان مورد نظر برزیل نبود (عکس)

به گزارش ورزش سه، برزیلی ها طی این چند سال اخیر به واسطه داشتن آلیسون بکر و ادرسون، برخلاف عرف معمول دغدغه ای از بابت دروازه‌بان ششدانگ نداشته اند. آنها اما در لحظه‌ای که باید طعم داشتن یک گلر بزرگ را می چشیدند، آن عملکرد مورد انتظار را از بکر مشاهده نکردند تا در عین ناباوری با قبول شکست از کرواسی به جای نیمه نهایی، راهی خانه شوند.

آلیسون که یکی از ستاره‌های لیورپول در فتح جام های متعدد این چند سال اخیر به شمار می رود، روز کم‌کاری در مقابل کرواسی داشت. با توجه به دفاع مطلق تیم حریف، موقعیت خاصی روی دروازه برزیل شاهد نبودیم تا اینکه در وقت‌های اضافه، شاگردان تیته دروازه کرواسی را باز کردند و از آن به بعد حملات حریف آغاز و تک شوت به دروازه آنها نیز به گل تبدیل شد تا بکر با 0 سیو به ضربات  پنالتی برسد.

1777793

او باید تیمش را مقابل تیمی برنده می کرد که درون دروازه‌اش دومینیک لیواکوویچ را داشت؛ دروازه‌بانی که همین چند روز پیش با مهار سه پنالتی موجبات پیروزی کرواسی مقابل ژاپن و رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی را فراهم کرده بود. با این وجود اما برزیلی ها با داشتن بکر خیال راحتی بابت پیروزی در ضربات پنالتی داشتند اما داستان درست برخلاف آنچه که آنها رویاپردازی می کردند شد!

1777794

در شرایطی که لیواکوویچ همان پنالتی اول برزیلی‌ها را مهار کرد، کرواسی هر چهار پنالتی خود را به گل تبدیل کرد و آلیسون حتی در این ضربات هم دستش به توپ نخورد تا با صفر سیو بازی را به پایان برساند و ماموریت نجات و تبدیل شدنش به قهرمان سلسائو به واقعیت تبدیل نشود. داشتن یک دروازه‌بان خوب اصلی مهم در موفقیت تیم‌هاست اما به نظر می‌رسد که بکر هم مثل دیگر ستاره‌های برزیل، برخلاف عرصه باشگاهی در تیم ملی، آن گونه که باید برای درخشش، مهیا نشده بود تا کنار هم‌تیمی های خود تماشاگر دور افتخار لیواکوویچ و دوستان باشد.

1777792

 

 

دیدگاه‌ها