کد خبر : 1858268 | 18 آذر 1401 ساعت 23:26 | 5.7K بازدید | 6 دیدگاه

کرواسی همیشه بهترین است؛

دالیچ: آماده رقابت با هر حریفی هستیم

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، پس از حذف برزیل در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی می‌گوید تیمش آماده رقابت با هر حریفی در مرحله نیمه نهایی است.

دالیچ: آماده رقابت با هر حریفی هستیم

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم‌های کرواسی و برزیل در ورزشگاه اجوکیشن سیتی برگزار شد و کرواسی پس از پایان وقت‌های اضافه با تساوی 1-1، برزیل را در ضربات پنالتی شکست داد.

دالیچ پس از پایان بازی در گفت‌وگو با شبکه HRT کرواسی گفت: این پیروزی برای مردم کرواسی است. ما پس از یک مسابقه عالی، موفق شدیم بزرگ‌ترین نامزد قهرمانی را از مسابقات حذف کنیم.

وی افزود: اینجا کرواسی است. ما غرور، شجاعت، اعتماد به نفس و میهن پرستی داریم. کرواسی همیشه بهترین است. هیچکس نباید توانایی‌های ما را دست کم بگیرد. هیچ چیز برای ما تمام نشده و ما ادامه خواهیم داد. ما می‌توانیم دستاوردهای بزرگی داشته باشیم.

دالیچ در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی نیز درباره ضربات پنالتی صحبت کرد و گفت: ما دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای داریم که در مهار پنالتی‌ها مهارت دارد و در جریان بازی نیز نقش مهمی داشت.

او با تمجید از مودریچ ادامه داد: لوکا مودریچ نیز همیشه نقش زیادی در هدایت تیم در زمین بازی دارد.

سرمربی کرواسی ادامه داد: ما عالی هستیم چرا که بازیکنانی جنگنده و با روحیه بالا داریم که در هر چالشی پیروز می‌شوند. ما فضاها را به خوبی بستیم و پس از اینکه یک گل دریافت کردیم، به بازی برگشتیم؛ همانطور که مقابل ژاپن هم این اتفاق رخ داد.

او در پایان گفت: با این روحیه جنگندگی می‌توانیم در نیمه نهایی به مصاف هر حریفی برویم و به توانایی‌های خود ایمان داریم.

دیدگاه‌ها