کد خبر : 1858269 | 18 آذر 1401 ساعت 23:30 | 42.8K بازدید | 11 دیدگاه

نیمار، ما به تو افتخار می‌کنیم پسر!

پدر فوق‌ستاره تیم ملی برزیل با انتشار پیامی احساسی خطاب به فرزندش او را مایه افتخار مردم برزیل دانست.

نیمار، ما به تو افتخار می‌کنیم پسر!

به گزارش "ورزش سه" نیمار بزرگ، پدر نیمار جونیور، ستاره تیم ملی برزیل، با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی به پسرش بابت ناکامی در جام جهانی دلداری داد.

او با اشاره به گریه‌های بی‌امان فرزندش، در پیامی احساسی خطاب به او نوشت: "تو رویا دیدی. برای تبدیل این رویا به واقعیت سخت تلاش کردی. خودت را وقف کردی. تو به دنبال قدرت بودی تا بر درد غلبه کنی. هرگز تسلیم نشدی. پسرم، تو باعث افتخار ما شدی. نمی توانم درد تو را تصور کنم. تحمل این درد به رسیدن به جام ختم نشد اما تو نشان دادی که وقتی می خواهیم دنبال رویاهایمان برویم باید هر ثانیه و هر روز و همیشه کار کنیم. نشان دادی وقتی می خواهیم به هدفی برسیم هیچ مانعی وجود ندارد. تو برای من، خانواده و دوستانمان نمونه ای. جام نیامد اما زندگی و حرفه ادامه دارد. بیا به خانه برگردیم، افراد زیادی منتظرند تا شما را در آغوش بگیرند. ما شما را دوست داریم!!"

گفتنی است تیم ملی برزیل امشب در شرایطی مغلوب کرواسی شد که نیمار جونیور، ستاره از مصدومیت برگشته تیم ملی برزیل تک گل سلسائو را وارد دروازه کرواسی کرد اما در شرایطی که در ضربات پنالتی ضربه‌ای را نزد، تیمش از دور رقابت‌ها کنار رفت تا تعبیر رویای فتح جام جهانی برای این فوق‌ستاره حداقل چهار سال دیگر زمان ببرد.

دیدگاه‌ها