کد خبر : 1858272 | 18 آذر 1401 ساعت 23:47 | 81.2K بازدید | 16 دیدگاه

کودکی که اشک های نیمار را پاک کرد (عکس)

فرزند ایوان پریشیچ هنگام خروج کاپیتان برزیل وی را در آغوش گرفت و او را دلداری داد.

کودکی که اشک های نیمار را پاک کرد (عکس)

به گزارش ورزش سه ، شکست برزیل مقابل کرواسی وقتی غیر قابل باور می شود که این تیم دقیقه ۱۰۵+۱ توانست بالاخره قفل دروازه کرواسی،  یکی از  بهترین خطوط دفاعی جام را باز کند، آن هم پس از اینکه در طول بازی برتری قابل ملاحظه‌ای نسبت به کروات ها داشت.

در حالت عادی برد کرواسی فینالیست جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل برزیل چندان اتفاق عجیبی تلقی نمی شود. چرا که نسل طلایی کرواسی به رهبری زلاتکو دالیچ و کاپیتانی لوکا مودریچ در طی این سالها اتفاق بسیار بزرگی را رقم زده‌اند.


این در حالی است که امشب می‌توانست به یکی از بهترین شب های تاریخ فوتبال نیمار کاپیتان برزیل بدل شود.چرا که او در طول ۱۲۰ دقیقه بازی  بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و توانست به زیباترین شکل ممکن دروازه لیکوانویچ پدیده بی چون و چرای این جام را باز کند و علاوه بر این با ۷۷ گل به رکود گلزنی پله افسانه‌ای برسد.

1777866

همه چیز بر وفق مراد کاپیتان سلسائو پیش می رفت تا اینکه پتکویچ در یکی از معدود حملات شطرنجی پوشان در شرایطی که تنها چند دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود، گل تساوی را به ثمر رساند و در نهایت در ضربات بی رحم پنالتی موفق به شکست شاگردان تیته شدند.


اما نکته جالب توجه در انتهای این دیدار برخورد پسر خردسال ایوان پریشیچ شماره چهار تیم ملی کرواسی با کاپیتان سلسائو بود.

او بدون آنکه جشن خانوادگی کروات ها در زمین برایش جذابیتی داشته باشد  انقدر به دنبال نیمار  رفت و رفت، تا توانست در یک موقعیت مناسب او را در حالت گریان در آغوش بگیرد و به نوعی به او دلداری دهد.

1777865

نیمار  علی رغم اینکه یکی از بدترین لحظات عمرش را تجربه می‌کرد توانست خودش را کنترل کند و دلداری فرزند رقیبش را با آغوشی باز بپذیرد که بدون شک  این رفتار نیمار  را در نزد اهالی فوتبال بزرگ تر خواهد کرد.


گفتنی است" لئو پریشیچ" پیش از این نیز بارها در صفحه اجتماعی پدرش از علاقه بی چون و چرایش نسبت به نیمار صحبت کرده است و آرزو کرده روزی به سطح کاپیتان تیم ملی برزیل برسد.

به هر حال این شاید آخرین قاب نیمار با لباس برزیل در جام جهانی باشد که قدر مسلم  او  را نزد هوادارانش محبوب تر از قبل خواهد کرد.

دیدگاه‌ها