کد خبر : 1858277 | 19 آذر 1401 ساعت 00:02 | 21K بازدید | 27 دیدگاه

مسی بهترین پاسور مراحل حذفی جام جهانی

لیونل مسی با پاس گلی که در دیدار امشب آرژانتین مقابل هلند داد موفق شد نامش را به عنوان بهترین پاسور تاریخ مراحل حذفی جام جهانی ثبت کند.

مسی بهترین پاسور مراحل حذفی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، مسی امشب در دیدار تیم ملی کشورش مقابل هلند، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2022، موفق شد از رکوردی که پیش از این در اختیار پله قرار داشت عبور کند.

آرژانتین با حضور مسی از دقایقی پیش در استادیوم لوسیل به مصاف هلند رفته است. لیونل مسی در نیمه اول مسابقه و در دقیقه 35 پاسی به هم‌تیمی‌اش نائول مولینا داد تا او با ضربه‌ای مطمئن از داخل محوطه جریمه دروازه هلند را باز کرده و آرژانتین را از حریف پیش بیندازد.

1777876

این پنجمین پاس گلی بود که لیونل مسی تا کنون در مراحل حذفی جام جهانی به هم‌تیمی‌هایش داده است. پیش از او پله، اسطوره فوتبال برزیل، با 4 پاس گل در این مراحل به عنوان بهترین پاسور مراحل حذفی جام جهانی شناخته می‌شد.

مسی با پاس گل امشب تا کنون موفق شده در جامهای جهانی 7 پاس گل به هم‌تیمی‌هایش بدهد. جالب اینجا است که از این تعداد 5 پاس گل در مراحل حذفی و 2 پاس در مراحل گروهی ثبت شده است. در این آمار دیه‌گو مارادونا همچنان نسبت به مسی برتری دارد. دیه‌گو در مجموع 8 پاس گل در جام‌های جهانی داده است. مسی اگر یک پاس گل دیگر در این جام جهانی به نام خودش ثبت کند به رکورد مارادونا خواهد رسید.

دیدگاه‌ها