کد خبر : 1858278 | 19 آذر 1401 ساعت 00:11 | 66.2K بازدید | 12 دیدگاه

اشاره نیمار به خداحافظی با تیم ملی برزیل

نیمار، ستاره برزیل، بعد از شکست مقابل کرواسی و حذف از مرحله یک‌چهارم نهایی به صورت تلویحی اشاره کرد که ممکن است با تیم ملی کشورش خداحافظی کند.

اشاره نیمار به خداحافظی با تیم ملی برزیل

به گزارش "ورزش سه"، برزیل به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر امشب شکستی تلخ را مقابل کرواسی تجربه کرد و در ضربات پنالتی مغلوب این تیم شد تا در مرحله یک‌چهارم نهایی با تورنمنت خداحافظی کند.

نیمار در پایان بازی عصبانی و غمگین بود و در مصاحبه با خبرنگاران به صورت ضمنی اشاره کرد که مطمئن نیست می‌خواهد به بازی در تیم ملی کشورش ادامه بدهد یا نه. او اشاره کرد که در ساعت‌های آینده درباره آینده‌اش تصمیم خواهد گرفت.

1777896

نیمار به خبرنگاران که از او درباره آینده‌اش در سلسائو می‌پرسیدند گفت:" راستش را بخواهید نمی‌دانم. خیلی چیزها در ذهنم می‌گذرد که باید به آنها فکر کنم. نمی‌خواهم الان که خیلی ناراحتم چیزی بگویم. می‌خواهم زمان بگذرد تا فکر کنم و ببینم چه چیزی به نفعم است و چه تصمیمی باید بگیرم.

نمی‌گویم که صد در صد در تیم ملی خواهم بود و به همین خاطر است که می‌خواهم فکر کنم. درباره همه چیز. بعد از بازی خیلی ناراحت هستیم. مثل یک کابوس است. می‌دانم باورش برای همه سخت است ولی حالا زمان این است که در کنار خانواده و عزیزان‌مان باشیم. شکست تا مدتها تلخ خواهد بود. نتوانستیم به هدف‌مان و رویایمان برسیم. حالا وقت رفتن به خانه و مواجهه با شکست است".

دیدگاه‌ها