کد خبر : 1858281 | 19 آذر 1401 ساعت 00:36 | 24K بازدید | 6 دیدگاه

چشم در چشم: درگیری قدبلندهای هلند و آرژانتین

تنها چند دقیقه بعد از گل دوم آرژانتین به هلند در محوطه جریمه این تیم درگیری‌ای بین امیلیانو مارتینز و لوک دی‌یونگ اتفاق افتاد که با حضور دیگر بازیکنان به تنش کشیده شد.

چشم در چشم: درگیری قدبلندهای هلند و آرژانتین

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امشب دو تیم آرژانتین و هلند در یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2022 که در ورزشگاه لوسیل برگزار می‌شد دیداری پرتنش بود که چند بار با درگیری بازیکنان دو تیم در میدان همراه بود.

وقتی لیونل مسی در دقیقه 73 گل دوم آرژانتین را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند میزان تنش در بازیکنان دو تیم بیشتر شده بود. درحالیکه تنها کمتر از دو دقیقه از این گل مسی می‌گذشت کشمکشی بین بازیکنان دو تیم در محوطه جریمه آرژانتین اتفاق افتاد که امیلیانو مارتینز و لوک دی‌یونگ محور آن بودند.

1777915

مارتینز، سنگربان آرژانتین، برای دفع یک سانتر ارسالی هلندی‌ها به هوا بلند شد و با مزاحمت دی‌یونگ مواجه شد. بعد از فرود آمدن مارتینز بین او و دی‌یونگ تقابلی ایجاد شد که ممکن بود به درگیری فیزیکی کشیده شود. داور بلافاصله بین این دو فوتبالیست قدبلند قرار گرفت و سعی کرد مانع از درگیری آنها بشود.

ولی ورود چند بازیکن از دو تیم به این ماجرا باعث شد داور برای آرام کردن جو مسابقه از دو کارت زرد استفاده کند. کارت زردهایی که به ممفیس دیپای از هلند و لیساندرو مارتینز از آرژانتین داده شد.

1777919

دیدگاه‌ها