کد خبر : 1858289 | 19 آذر 1401 ساعت 02:05 | 104.2K بازدید | 18 دیدگاه

فیفا روند انتخاب داورها را بازبینی کند

خشم مسی پس از صعود: لاهوز در حد این بازی نبود

لیونل مسی بعد از پیروزی آرژانتین مقابل هلند و صعود به نیمه‌نهایی جام جهانی ضمن ابراز خوشحالی از صعود آلبی‌سلسته انتقادی تند به داور بازی و فیفا وارد کرد.

خشم مسی پس از صعود: لاهوز در حد این بازی نبود

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی، ستاره بزرگ آرژانتین، بعد از پیروزی دراماتیک تیم کشورش مقابل هلند در ضربات پنالتی و صعود به مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی 2022 قطر ضمن اعتراف به اینکه آرژانتین مقابل هلند دچار مشکل شده بود از این صعود ابراز خوشحالی کرد.

مسی اما از ماتئو لاهوز داور اسپانیایی مسابقه که شانزده کارت زرد به بازیکنان دو تیم نشان داد انتقاد کرد و از فیفا خواست در فرایند انتخاب داوران تجدیدنظر کند.

1777982

مسی در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:"

پیروزی دراماتیک مقابل هلند و صعود به نیمه‌نهایی
از این پیروزی بی‌نهایت خوشحال و هیجان‌زده‌ایم. مساله فقط وقتهای اضافه و ضربات پنالتی نیست بلکه ما امروز در کل بازی مقابل هلند دچار مشکل بودیم. اما انتظاری که از بازی‌های جام جهانی می‌رود همین است. ما در نهایت موفق شدیم و این عالی است. آرژانتین به این خاطر به نیمه‌نهایی صعود کرد چون نشان دادیم که می‌دانیم در هر بازی چطور کار کنیم و همیشه با اشتیاق و شور و شوق بازی می‌کنیم.

بازی با کرواسی در نیمه‌نهایی
کرواسی نشان داده تیم بزرگی است. امشب آنها گاهی مثل یک تیم برابر با برزیل بازی کردند. آنها مدتها است با مربی‌شان کار کرده‌اند و همدیگر را خیلی خوب می‌شناسند.

داوری بازی امشب هلند و آرژانتین
نمی‌خواهم راجع به داوری صحبت کنم چون وقتی با صراحت صحبت می‌کنید مجازات می‌شوید. همه دیدند امشب چه اتفاقاتی افتاد. فیفا نباید چنین داوری را برای قضاوت چنین بازی بزرگی انتخاب کند. فیفا باید فرایند انتخاب داوران برای این بازی‌ها را بازبینی کند.

دیدگاه‌ها