کد خبر : 1858297 | 19 آذر 1401 ساعت 02:35 | 14.1K بازدید | 3 دیدگاه

ترک قطر با سر بالا

لحظه‌های تلخ فن‌خال و تیم مبارزه‌جویش

فن خال و ستاره‌هایش هر چه در توان داشتند برابر آرژانتین رو کردند اما در نهایت این ضربات پنالتی بود که رویای آنها را بر باد داد.

لحظه‌های تلخ فن‌خال و تیم مبارزه‌جویش

به گزارش "ورزش سه،" زیباترین بازی جام سکانس‌های جذابی داشت؛ هر آنچه که از یک فوتبال انتظارش را دارید دو تیم آرژانتین و هلند به نمایش گذاشتند اما در نهایت این لیونل مسی و هم‌تیمی‌هایش بودند که برنده، لوسیل را ترک کردند.

در شبی که مسی با ارسال پنجمین پاس گل خود در تاریخ جام های جهانی از پله افسانه‌ای عبور کرد و با ثبت دهمین گل خود، شریک گابریل باتیستوتا شد، وگهورست نمی‌خواست شکست تیمش را باور کند و با نمایشی 10 دقیقه‌ای، کار را به تساوی و در نهایت ضربات پنالتی کشاند.

با این حال فن خال که با یک تعویض رویایی و حضور ووت وگهورست توانسته بود بازی باخته را در ثانیه‌های پایانی با گلی دیدنی به تساوی بکشاند، مقهور ضربات پنالتی شد تا قطر را دست خالی ترک کنند. جایی که پایان بازی برای آنها مثل دیگر تیم‌های کنار رفته از جام، با اشک و حسرت و تصاویری دراماتیک همراه شد. هلند که بازنده‌ای شایسته بود و با ادعای کارشناسان زیباترین بازی جام را تا اینجا با آرژانتین رقم زد، به حسرت خود برای دستیابی به جام را با نسل طلایی که در اختیار دارند، همچنان به دنبال داشته باشند.

1778015
1778011
1778012
1778014

دیدگاه‌ها