کد خبر : 1858300 | 19 آذر 1401 ساعت 04:00 | 196.3K بازدید | 34 دیدگاه

برای او هیچ چیز و هیچ‌ کس در آن لحظه مهم نبود

لحظه‌ای که مسی هم‌سن پسرانش شد (عکس)

درست در لحظه‌ای که پنالتی آخر آرژانتین گل شد، به جای از گلزن، همه نگاه‌ها به سمت مسی بود.

لحظه‌ای که مسی هم‌سن پسرانش شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برای لئو قهرمان شدن در جام جهانی 2022 ارزشی بالاتر از هر چیزی که فکرش را بکنید دارد. او به هر آن چه که در فوتبال خواسته رسیده، جز همین یک مورد. در جامی که شاید آخرین جام کاپیتان البی‌سلسته باشد، کل تیم کنار او هستند تا به هدف مورد نظر برسند. هر مرحله که رد می شود، شادی و هیجان در صورت مسی بیشتر نمود پیدا می کند.

او مثل کودکی که تا به خواسته خود نرسد آرام نمی گیرد، بی برو برگرد از قطر، کاپِ قهرمانی جام جهانی را می خواهد. بیخود نیست که با هر پیروزی و شکستی در این جام، این مسیِ پرافتخار است که بیش از سایرین واکنش نشان می دهد. کافی است به شادی بعد از پیروزی او در همین بازی با هلند دقت کنید.

1778018
درست بعد از گل شدن آخرین پنالتی آرژانتین - همین صحنه - مسی خود را از هم تیمی هایش جدا کرده و وارد دنیایی دیگر شد... دنیایی کودک با یک شادی از تمام وجود

کل آرژانتینی ها در دیداری که سراسر آن هیجان و جنجال بود، بعد از گل شدن پنالتی آخر، رو به هلند‌ی‌ها شادی کردند ولی مسی بیخیال همه چیز در دنیای خود سیر می کرد. او که فاصله کنار رفتن از جام برایش به مویی بند بود، آن لحظه که صعود قطعی شد، به یک باره هم‌سن پسرانش شد.

در آن لحظات، شماره ده آرژانتین به تن پسر بچه ای بود که از فرط شادی، بالا و پایین می پرید و هیچکس حتی بازیکنان سرسخت رقیب هم برایش مهم نبودند، چون او یک قدم دیگر به جامی نزدیک شده بود که در خلوت، با خود عهد به کسب آن در این دوره کرده است.

1778019
1778020
1778017

دیدگاه‌ها