کد خبر : 1858301 | 19 آذر 1401 ساعت 02:48 | 91.9K بازدید | 18 دیدگاه

وداع هلند با قطر زیبا بود (عکس)

تیم ملی هلند در حالی با شکست مقابل آرژانتین از دور رقابت‌های جام جهانی حذف شد که بازی های بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

وداع هلند با قطر زیبا بود (عکس)

به گزارش ورزش سه، بازی داشت به راحت ترین شکل ممکن به سود آرژانتین به پایان می رسید که ووت وگهورست با یک ضربه سر دیدنی روند بازی را به طرز باورنکردنی ای برگرداند.

حالا آنها با احتساب وقت های تلف شده حدود ۲۰ دقیقه فرصت داشتند تا بتوانند گل تساوی را بزنند. امری که تا پیش از گل اول  کمتر کسی میتوانست آن را باور کند.

سرانجام گل دوم به زیباترین شکل ممکن از روی یک ضربه ایستگاهی از قبل تمرین شده در دیرترین زمان ممکن توسط فرشته نجات لاله های نارنجی یعنی وگهورست به ثمر رسید تا فوتبال یک بار دیگر ثابت کند چرا تا اینحد میتواند قلب ها را به تسخیر خودش در بیاورد.

در این بین تعویض های لوییز فن خال  پیرمرد دوست داشتنی فوتبال هلند با آن کراوات نارنجی و دو دستیار جنتلمنش  بر خلاف همتای آرژانتینی به قدری حساب شده بود که اهالی فوتبال بخش زیادی از  این کامبک استثنایی را به حساب کادر فنی واریز کردند.

تیم ملی جوان شده هلند علی رغم اینکه باید امشب قطر را به قصد آمستردام ترک کند تحت تاثیر سرمربی خود بازی های زیبایی را به نمایش گذاشت و در پایان باز هم در ضربات منحوس پنالتی اوت شد.

1778024

در واقع فن خال امشب به نوعی همه کار کرد تا هلند بتواند این دیدار سوپر کلاسیک را مقابل راه راه پوشان آرژانتینی ببرد اما زورش به این طلسم ضربات پنالتی نرسید.

آنها در گروه اول  جام جهانی قطر ۲۰۲۲ همراه با قطر میزبان،سنگال و اکوادور در یک گروه قرار گرفتند که به راحتی با دو برد و یک تساوی ،۵گل زده و تنها یک گل خورده  به عنوان تیم نخست در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم ملی آمریکا رفتند که در این دیدار به راحتی موفق شدند با نتیجه سه بر یک پیروز شوند تا امشب به مصاف آلبی سلسته بروند.

فن خال در حالی باید با این جام خداحافظی کند که توانست نسل جدیدی را بعد از یک افت تاریخی به فوتبال هلند معرفی کند، اما با این حال در طی تمام این سال ها همواره مورد شدید ترین انتقادات از سوی رسانه های هلندی قرار گفت و این رابطه تا آخرین دیدار هلند مقابل آمریکا به همین شکل ادامه داشت و درست نشد.

اینکه قرار است در آینده این مربی ۷۱ ساله چه تصمیمی را اتخاذ کند هنوز مشخص نیست اما آنچه حدس زده می شود گویا او قصد دارد با تیم ملی برای همیشه خداحافظی کند اما به یاد داشته باشیم فن خال طی تمام سال ها حضورش روی نیمکت تیم ملی هلند بازی های ماندگاری را به نمایش بگذارد.
هلند امشب به گواه همه کارشناسان تیم بسیار شایسته ای بود که در نهایت مغلوب آرژانتین پر انگیزه مسی شد.

دیدگاه‌ها