کد خبر : 1858312 | 19 آذر 1401 ساعت 08:23 | 823 بازدید | 0 دیدگاه

امید آرامی: مسئولان اهمیتی برای قهرمانان قائل نیستند

فرنگی‌کار با آتیه وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ملی، از بی‌توجهی مسئولان استان سیستان و بلوچستان به وضعیت قهرمانان ورزشی این استان شدیدا گلایه کرد و گفت: امیدوارم مسئولان بیشتر به فکر این استان باشند.

امید آرامی: مسئولان اهمیتی برای قهرمانان قائل نیستند

به گزارش "ورزش سه" امید آرامی در گفت‌وگو با ایسنا، با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان استان سیستان و بلوچستان به ورزشکاران، اظهار کرد: فدراسیون کشتی برای کشتی‌گیران تیم ملی مراسم تجلیل برگزار کرد و آقای دبیر نیز همه تلاش خود را برای کمک به کشتی گیران انجام می‌دهد اما متاسفانه مسئولان استان سیستان و بلوچستان اصلا توجهی به ورزشکاران خود ندارند. مسئولان استان در خواب هستند و کارشان فقط وعده‌های بدون پشتوانه است. فقط مسئولان ورزش شهرستان نیمروز در حد وسع خود مبلغی به عنوان پاداش کمک کردند اما مسئولان استان هیچ توجهی به قهرمانان این استان ندارند.

فرنگی‌کار وزن ۶۰ کیلوگرم ایران، افزود: نه مسئولان ورزش و نه مسئولان سیاسی استان اصلا کاری با ورزشکاران ندارند و اهمیتی برای آنان قائل نیستند. کارشان این است که همیشه قول بدهند و بروند و پشت سرشان را هم نگاه نکنند. ای‌کاش مسئولان کمی بیشتر به این استان که استعدادهای زیادی هم دارد توجه کنند.

وی درباره شرایط خود، گفت: از سوی سرمربی تیم ملی و فدراسیون کشتی از حضور در رقابت های قهرمانی کشور معاف شدم و در حال حاضر نیز برای حضور در رقابت‌های جام تختی به عنوان یکی از مراحل مهم انتخابی تیم ملی آماده می‌شوم و تمریناتم را پیگیری می‌کنم. کار سختی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی دارم چرا که رقبای خوبی در این وزن حضور دارند، با این حال هدفم پوشیدن دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی و المپیک است و امیدوارم با تلاشی که دارم به این هدف برسم.

آرامی درباره سرانجام معافیت خود از خدمت سربازی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌هایی که رییس فدراسیون پس از رقابت‌های جهانی اسپانیا انجام داد با این موضوع موافقت شد و جا دارد از مسئولان فدراسیون تشکر کنم. معافیت تحصیلی من اسفند به پایان می‌رسد و قرار است پس از آن برای دریافت کارت معافیت از خدمت سربازی اقدام کنم.

دیدگاه‌ها