کد خبر : 1858315 | 19 آذر 1401 ساعت 08:58 | 9.3K بازدید | 2 دیدگاه

فروردین، شروع دوباره تیم امید با سرمربی جدید

تیم امید فیفا دی آبان ماه را از دست داد اما به نظر می رسد، فدراسیون فوتبال در تلاش است با انتخاب سرمربی جدید اولین تمرین تیم امید در فروردین ماه پیش رو برگزار شود.

فروردین، شروع دوباره تیم امید با سرمربی جدید

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک شهریور ماه سال آینده برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود تیم امید در دیرترین موعد فروردین ماه پیش رو دور جدید تمرینات خود را آغاز کند.

مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا هر دو سال یک بار برگزار می شود و هر 4 سال یک بار تیم های برگزیده راهی المپیک می شوند. در دوره قبلی مسابقات که در تاشکند برگزار شد، تیم امید با هدایت مهدی مهدوی کیا در مرحله گروهی نتوانست امتیازات لازم رای برای صعود به مرحله حذفی مسابقات به دست بیاورد.

پیش بینی ها بر این است اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در نشست جدید خود تکلیف سرمربی تیم امید را مشخص کنند. از مجتی حسینی به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری تیم امید نام برده می شد اما این مربی اعلام کرد، بیشتر تمایل دارد در تیم پیکان به فعالیت مربیگری اش ادامه دهد. محرم نوید کیا سرمربی سابق تیم سپاهان یکی دیگر از گزینه های هدایت تیم امید بشمار می رود و باید منتظر ماند و دید که در نشست اعضای هیات رئیسه کدام یک از گزینه ها رای اعتماد خواهند گرفت.

از آنجایی که باشگاه ها در جریان برگزاری بازی های لیگ برتر به تیم امید بازیکن نمی دهند، سرمربی جدید برای تمرینات و هم چنین برگزاری بازی های دوستانه باید در فیفا دی برنامه ریزی کند. از این رو پیش بینی می شود، اولین تمرین تیم امید در فروردین ماه برگزار شود.

دیدگاه‌ها