کد خبر : 1858323 | 19 آذر 1401 ساعت 09:31 | 36.2K بازدید | 2 دیدگاه

هافبک هلند: رویای بازی برابر مسی به کابوس تبدیل شد

مارتن دی رون، هافبک تیم ملی هلند، خاطره جالبی را پس از شکست برابر آرژانتین تعریف کرد.

هافبک هلند: رویای بازی برابر مسی به کابوس تبدیل شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی آرژانتین رفت و با قبول شکست برابر این تیم از گردونه این مسابقات حذف شد. 
شاگردان لوئیس فن خال تا دقایق پایانی بازی را به حریف واگذار کرده بودند اما دو گل دیرهنگام باعث شد که این تیم به شکلی ناباورانه به بازی برگردد و کار در وقت اضافه ادامه پیدا کند. 
با این حال دیگر توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا ضربات پنالتی تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی را مشخص کند و در نهایت این آرژانتین بود که موفق شد با درخشش دروازه‌بانش در ضربات پنالتی راهی مرحله بعدی شود. 

1778074

دی رون پس از پایان بازی با انتشار توییتی در صفحه رسمی توییترش نسبت به حذف هلند واکنش نشان داد و خاطره جالبی را نیز از دوران کودکی‌اش تعریف کرد. 
این هافبک هلندی نوشت:« وقتی که بچه بودم شنیدم که پدرم از کابوس آرژانتین صحبت می‌کند. منظور او جام جهانی 1978 بود. در دوران حضورم در دنیای فوتبال، مسی رویای هر بازیکنی بود. امروز من برابر این رویا بازی کردم که تبدیل به کابوس شد. به آرژانتین تبریک می‌گویم اما بسیار به این تیم لعنتی هلند افتخار می‌کنم.»

دیدگاه‌ها