کد خبر : 1858324 | 19 آذر 1401 ساعت 09:40 | 23K بازدید | 3 دیدگاه

دستکش ها را به بازیکنان استقلال برسانید

تمرینات استقلال به خاطر دربی این روزها در زمین مجموعه ورزشی انقلاب به طور جدی پیگیری می شود و ریکاردو ساپینتو امیدوار است، تیمش روند صعودی را در این بازی هم دنبال کند.

دستکش ها را به بازیکنان استقلال برسانید

به گزارش "ورزش سه"، ریکاردو ساپینتو که خیلی زود در سوپر جام اولین قهرمانی را برای استقلال به ارمغان آورد با این امید که پرداختی ها به بازیکنان استقلال تا پیش از دربی انجام شود، از عدم برگزاری اردو در خارج از کشور گله ای نکرد. اگر چه برپایی اردو در خارج از کشور و برگزاری بازی دوستانه با تیم های خارجی می توانست به آماده سازی استقلال بیشتر کمک کند. استقلال در دو بازی دوستانه با هوادار و نفت مسجد سلیمان موفق به پیروزی نشد که به نظر می رسد این نتایج بیشتر به مسائل روحی و روانی تیم ناشی از عدم پرداخت ها و از همه بدتر پرداخت های نامنظم داشته که البته ربطی به مدیریت جدید ندارد و علی فتح الله زاده قول داده پیش از دربی دریافتی همه بازیکنان را به نسبت مساوی خواهد رساند.

استقلال و پرسپولیس با وجود اینکه تیم های دولتی و پرطرفدارترین تیم های فوتبال ایران به حساب می آیند، ردیف بودجه مشخصی ندارند و همیشه مشکلات مالی در این دو تیم آزار دهنده بوده است. شروع تمرینات استقلال به بهانه دربی با تاخیر 48 ساعته همراه بود. در پرسپولیس هم بازیکنان دو سه روز تمرین نکردند و یک روز نیمی از بازیکنان تمرین کردند و نیمی دیگر نه. کمبود امکانات سخت افزاری و نرم افزاری هم در این دو تیم آزار دهنده بوده شاید به این دلیل که همه پول هایی که به دو باشگاه می رسد صرف پرداخت دستمزدها می شود و از سویی نامنظم بودن درآمدها موجب شده تا دو باشگاه قادر به برنامه ریزی در  این زمینه نباشند.

1778077

اما در تمرین دیروز استقلال به تصاویر جالبی بر می خوریم. با وجود سردی هوا بازیکنان استقلال دستکش ندارند و مجبور شدند از آستین های پیراهن برای گرم کردن خود استفاده کنند. این به طور حتم برای تیمی که دوبار قهرمان فوتبال باشگاهی آسیا شده با این همه قدمت و ستاره هایی که به خود دیده چهره خوشی ندارد و نشان می دهد فوتبال ما با وجود همه ادعاها و همه هزینه هایی که در آن می شود تا حرفه ای شدن راه درازی را پیش رو دارد و هنوز در مدیریت چیزهای ابتدایی مانده است!

1778079

دیدگاه‌ها