کد خبر : 1858338 | 19 آذر 1401 ساعت 10:42 | 33.3K بازدید | 7 دیدگاه

عقب‌نشینی بعد از حواشی بزرگ

من نگفتم پرتغال بدون رونالدو بهتر بازی می‎کند

مدافع اسبق پرتغال اظهارنظری که از سوی وی باعث ایجاد حاشیه در خصوص کریس رونالدو شده بود را تصحیح کرد.

من نگفتم پرتغال بدون رونالدو بهتر بازی می‎کند

به گزارش "ورزش سه"، پرتغال در دیدار قبلی خود مقابل سوئیس با یک اتفاق ویژه بازی را آغاز کرد؛ جایی که سانتوز تصمیم به نیمکت نشین کردن کریس رونالدو گرفت و از مهاجم 21 ساله خود (گونسالو راموس) در ترکیب اولیه سود برد. گونسالو راموس نیز به خوبی از این فرصت طلایی سود برد و تنها هت‌تریک جام را تا به اینجای مسابقات به نام خود کرده است.

با این حال بعد از این بازی و برتری مطلق پرتغال در دیداری پرگل مقابل سوئیس اظهارنظرهایی جنجالی در این خصوص منتشر شد. یکی از این اظهارات مربوط به ژوزه فونته مدافع اسبق تیم ملی پرتغال است. جایی که از قول وی ادعا شده بود که تیم ملی بدون رونالدو نمایش بهتری به جا گذاشته است.

اکنون این بازیکن بعد از رد این نقل قول، در صفحه شخصی خود اینطور نوشته است: به سادگی می‌گویم چون فوتبال ساده است، آنچه به آن اشاره کردم، زیبایی و لذتی بود که در دیدن نمایش تیم ملی احساس کردم. نگفتم که تیم‌ملی بدون رونالدو بهتر بازی می‌کند بلکه گفتم "پرتغال متفاوت بازی می‌کند". با حضور بازیکنی مثل رونالدو در زمین به صورت طبیعی و ناخودآگاه، به دنبال آن می‌رویم. (به نظر من) تا حد امکان با او بازی کنیم. برای تمام کارهایی که برای ما کرده، برای هر موفقیتی که به ما داده و به آن ادامه خواهد داد. هیچ وقت نه کریستیانو و نه هیچ بازیکن دیگری از تیم ملی را دست کم نگرفته‌ام. برخلاف این شایعه می‌گویم که او بهترین برای ماست.

مدافع اسبق تیم ملی پرتغال در ادامه تمجید خود از کاپیتان کنونی این تیم گفت: من به سادگی توضیح دادم که پرتغال بدون کریستیانو، برای من تیمی است با سبک بازی متفاوت (شبیه هر تیم دیگری)، او متفاوت است و بازیکنی مثل او را نداریم. با این جملات امیدوارم هر بحثی که درباره اظهارات قبلی‌ام شکل گرفته را روشن کرده باشم.

دیدگاه‌ها