کد خبر : 1858346 | 19 آذر 1401 ساعت 16:53 | 39.3K بازدید | 2 دیدگاه

آرزوی موفقیت ریاض محرز برای تیم ملی مراکش

ستاره الجزایری منچستر سیتی، برای تیم ملی مراکش در دیدار برابر پرتغال آرزوی موفقیت کرد.

آرزوی موفقیت ریاض محرز برای تیم ملی مراکش

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی تیم ملی مراکش برابر اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی، ریاض محرز بازیکن منچسترسیتی و تیم ملی الجزایر، پیامی تاثیرگذار برای اعضای تیم ملی مراکش ارسال کرد.

محرز در گفت و گوی تلویزیونی با «اسکای نیوز عربستان» با بیان نظر خود درباره دستاورد مراکش گفت: این یک اتفاق بزرگ است. تیم ملی مراکش عالی عمل می کند، آنها تیم های قدرتمندی را شکست داده اند و اکنون در مرحله یک چهارم نهایی هستند و باعث افتخار آفریقا و اعراب شده اند.

محرز تاکید کرد: این برای ما فوق العاده است و امیدوارم آنها به موفقیت هایشان ادامه دهند. اگر چه من دوستانی در تیم ملی پرتغال دارم ولی در بازی امروز از مراکش حمایت خواهم کرد.

ملی پوش الجزایری تاکید کرد: کل تیم ملی مراکش خوب است و متکی به یک بازیکن نیست. آنها برنامه های فنی دارند که به تعهد، احتیاط و ضدحملات بستگی دارد. مراکشی ها بازیکنان خوبی دارند و تمام تلاش خود را در داخل زمین می کنند.

او ادامه داد: آنها بازیکنانی دارند که تفاوت را ایجاد می کنند. وقتی به آنها نگاه می کنید، یک تیم یکپارچه را می‌بینید. هر بازیکن به هم تیمی خود کمک می کند. کار آنها خوب است و برایشان آرزوی موفقیت می کنم. انشاالله این موفقیت ها تا آخر ادامه خواهد داشت.

او توضیح داد: غیرممکن است که بازی های جام جهانی را نبینم، اگرچه برای من کمی سخت است چرا که آنجا نیستم. اما من فوتبال را دوست دارم و بازی های مهیج و بازیکنان خوبی در آنجا حضور دارند و به همین دلیل است که مسابقات را تماشا می کنم.

دیدگاه‌ها