کد خبر : 1858353 | 19 آذر 1401 ساعت 11:18 | 51.1K بازدید | 8 دیدگاه

فن‌ خال از ما خواست به خودمان افتخار کنیم؛

دی یونگ: مسی تنها شانس قهرمانی جام جهانی نیست

لوک دی یونگ می‌گوید بازیکنان تیم ملی هلند با همه وجود برای پیروزی مقابل آرژانتین تلاش کردند اما نتوانستند به هدف خود دست پیدا کنند.

دی یونگ: مسی تنها شانس قهرمانی جام جهانی نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر به مصاف آرژانتین رفت و پس از تساوی در وقت‌ قانونی و وقت‌های اضافه، در ضربات پنالتی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

لوک دی یونگ، مهاجم تیم ملی هلند پس از پایان این مسابقه اظهار داشت: پس از اینکه دو گل دریافت کردیم، مربی از ما خواست که به خودمان ایمان داشته باشیم و به تلاش ادامه دهیم. ما هم مسلط شدیم و دو گل زدیم و به بازی برگشتیم که این عالی بود.

وی افزود: ما خیلی تمرین کرده بودیم تا اگر لازم بود، نتیجه بازی را تغییر بدهیم اما در وقت‌های اضافه عملکرد خوبی نداشتیم. مقابل آرژانتین باید بیشتر مراقب می‌بودیم چون آنها بازیکنان خوبی دارند و اگر فضا وجود داشته باشد، می‌توانند برای ما مشکل ایجاد کنند.

بازیکن سابق بارسلونا با تمجید از لیونل مسی ادامه داد: مسی می‌تواند قهرمان جام جهانی شود اما بازیکنان دیگری هم هستند که می‌توانند به این عنوان دست پیدا کنند.

1778109

او در واکنش به اینکه هلند، روحیه لازم برای پیروزی در این مسابقه را نداشت، گفت: فکر نمی‌کنم اینکه ما تمایلی به پیروزی نداشتیم، درست باشد. ما سعی می‌کردیم نتیجه مطلوبی بگیریم. ممکن است که در این مسابقه کمی افت کرده باشیم اما تمام تلاش خودمان را کردیم.

دی یونگ در مورد صحبت‌های فن خال با بازیکنان بعد از حذف از جام جهانی گفت: او به ما افتخار می‌کرد اما احساس ناامیدی داشت، چرا که به دنبال کسب عنوان قهرمانی بود. او بعد از جام جهانی تیم را ترک خواهد کرد و دوست داشت با ما به این عنوان برسد.

او ادامه داد: او از ما خواست که به دستاوردهایمان افتخار کنیم و سرمان را بالا نگه داریم، به خصوص که در ضربات پنالتی شکست خورده‌ایم. این مسابقه مثل یک نبرد بود و هر تیمی برای پیروزی دست به هر کاری زد؛ ما هم سخت تلاش می‌کردیم اما فوتبال همین است.

دیدگاه‌ها