کد خبر : 1858373 | 19 آذر 1401 ساعت 13:25 | 46K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی هلند فکر همه چیز را کرده بود

نقشه فن‌خال برای گل دقیقه ۱۰۰ لو رفت

لوئیس فن خال، سرمربی هلند، خودش را برای دیدار دشوار برابر تیم ملی آرژانتین آماده کرده بود.

نقشه فن‌خال برای گل دقیقه ۱۰۰ لو رفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند شب گذشته در دیداری حساس و جذاب در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر برابر تیم ملی آرژانتین شکست خورد و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.
لوئیس فن خال معمولا در جریان رویارویی با حریفانش سعی می‌کند واکنشی نداشته باشد که بازیکنانش حس کنند حریف باهوش‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد اما او به خوبی می‌دانست که در دیدار برابر آرژانتین باید از تمام کارت‌هایش استفاده کند.
یکی از عکاسان حاضر در ورزشگاه لوسیل تصویری از یادداشت‌های این مربی هلندی برداشته است که جالب به نظر می‌رسد. این تصویر در واقع نشانگر پلن فن خال در جریان این بازی است.
بر اساس یادداشت‌های او، ووت وخهورست و لوک دی یونگ باید زوج خط حمله را تشکیل می‌دادند، دیوی کلاسن نیز از پشت به آنها اضافه می‌شد و کودی گاکپو به سمت چپ می‌رفت تا کوپمینرس بتواند از در سمت راست حضور داشته باشد.
با این حال، پس از این که هلند گل دوم را هم دریافت کرد نتوانست به درستی این نقشه را اجرا کند. مارتن دی رون و استیون برخواین جای‌شان را به کوپمینرس و استیون برگویس دادند و دی یونگ و وخهورست هم همانطور که برنامه‌ریزی شده بود وارد زمین شدند.
وخهورست در نهایت توانست نجات بخش هلند شود و با دو گلی که به ثمر رساند موفق شد بازی را به تساوی 2-2 بکشاند. او همچنین در ضربات پنالتی نیز موفق شد توپش را وارد دروازه حریف کند اما دو پنالتی از دست رفته دیگر هلند توسط ویرژیل فن دایک و استیون برگویس باعث شد که این تیم از صعود به مرحله نیمه نهایی باز بماند.

1778142

دیدگاه‌ها