کد خبر : 1858374 | 19 آذر 1401 ساعت 13:27 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

حضور آزادکاران عنوان دار ایران در نشست خبری مسابقات

دو قهرمان ایرانی کشتی آزاد جهان با حضور در نشست خبری رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا به تشریح آخرین وضعیت خود و تیم ملی کشورمان پرداختند.

حضور آزادکاران عنوان دار ایران در نشست خبری مسابقات

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فدراسیون کشتی، رحمان عموزاد و کامران قاسم‌پور ملی پوشان اوزان ۶۵ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد ایران برای حضور در رقابتهای جام جهانی آمریکا در نشست خبری پیش از مسابقات حضور یافتند و پاسخگوی خبرنگاران بودند.

در همین راستا رحمان عموزاد با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات به‌دنبال ثبت رکورد نیست گفت: فقط می‌خواهم بهترین خودم باشم و مدال‌آوری کنم. بالاترین لذت برایم این است که و دل مردم کشورم را شاد کنم.

وی در پاسخ به این سوال که اصلی‌ترین رقیبش در جام جهانی کیست، گفت: خودم می‌توانم رقیب خودم باشم.

در ادامه این نشست، کامران قاسم‌پور نیز در خصوص تغییر وزنش گفت: من در هر وزنی که کادر فنی نظر داشته باشد، کشتی می‌گیرم و با کمال میل نظر کادرفنی را می‌پذیرم.

وی افزود: در گذشته بنا به دلایلی پشت خط ماندم اما سال ۲۰۲۱ در یک وزن بالاتر کشتی گرفتم و توانستم ملی‌پوش کشورم در مسابقات جهانی شوم. در اولین حضورم در وزن ۹۲ کیلوگرم هم کشتی خوبی به نمایش گذاشتم. همین مسئله باعث شد در این وزن ماندگار شوم. امسال نیز در همین وزن کشتی می‌گیرم.

قهرمان کشتی آزاد جهان تاکید کرد هنوز برای وزن المپیکی‌اش تصمیمی نگرفته و سال المپیک بر حسب شرایط تصمیم می‌گیرد که در کدام وزن شرکت کند.

رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد طی روزهای ۱۹ و ۲۰ آذر به میزبانی آیووا آمریکا برگزار می‌شود که در این مسابقات ۶ تیم ایران، آمریکا، ژاپن، گرجستان، مغولستان و منتخب جهان حضور دارند.

دیدگاه‌ها