کد خبر : 1858375 | 19 آذر 1401 ساعت 13:36 | 70.9K بازدید | 1 دیدگاه

نوپرت:می‌خواستیم برای او کاری کنیم

گریه هلند‌ی‌ها به خاطر سرطان فن‌خال بود

آندریس نوپرت، دروازه‌بان تیم ملی هلند، می‌گوید بازیکنان این تیم دوست داشتند کاری برای بهبود حال لوئیس فن خال انجام دهند.

گریه هلند‌ی‌ها به خاطر سرطان فن‌خال بود

به گزارش "ورزش سه"، حذف تیم ملی هلند در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر با شکست برابر تیم ملی آرژانتین در ضربات پنالتی برای این تیم بسیار دردناک بود.
آنها تا لحظات پایانی بازی را واگذار کرده بودند اما در نهایت موفق شدند با دو گل دیرهنگام از ووت وخهورست بازی را به تساوی بکشند اما آرژانتین در ضربات پنالتی به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
نوپرت پس از پایان بازی در گفتگو با NOS اظهار داشت:« چنین پایانی باعث شد درد حذف بیشتر شود. از یک سو، از این که توانستیم بازی را به این شکل پیش ببریم به خودمان افتخار می‌کنیم. امیدوار بودیم معجزه رخ دهد و این اتفاق در لحظه آخر افتاد. اما نتوانستیم این روند را ادامه دهیم.»
او با اشاره به شرایط فن خال و بیماری سرطان او گفت:« همه می‌دانند که او در شرایط خوبی قرار ندارد. ما می‌خواستیم کاری کنیم که این مسابقات به بهترین شکل برای او تمام شود. این اتفاق و شرایط او باعث شد که درد حذف ما از چیزی که هست بیشتر هم شود.»
نوپرت درباره تجربه حضورش در جام جهانی اضافه کرد:« من از کسانی که کمک کردند تا چنین چیزی را تجربه کنم سپاسگزارم و می‎‌خواهم از همه به خاطر حمایتی که از من کردند تشکر کنم. دوست داشتم پس از امشب باز هم بازی کنیم اما این اتفاق رخ نداد. من نشانه خوبی برای کسانی هستم که شکست‌هایی داشتند، آنها باید همیشه به خودشان باور داشته باشند.»

1778149

این دروازه‌بان هلندی درباره شرایط این تیم پس از شکست ناراحت کننده در ضربات پنالتی گفت:« ما می‌توانستیم ساعت‌ها به بازی ادامه دهیم اما پنالتی واقعا شانسی است. این اولین چیزی است که به ذهن من می‌آید. برای مثال با تمام احترامی که برای او قائلم اما به مسی نگاه کنید. او مدتی منتظر ماند و سپس سعی کرد توپ را به گوشه دروازه بفرستد. این ویژگی او است و ما باید یاد بگیریم.»
لوک دی یونگ نیز پس از پایان این بازی با انتقاد از داوری اظهار داشت:« پس از بازی باید متحد بمانیم. کشیده شدن بازی به وقت اضافه کار ما را سخت کرد و بدن بازیکنان خسته شد. من این داور را از اسپانیا می‌شناسم. نمی‌خواهم در این باره زیاد حرف بزنم اما تصمیمات عجیبی گرفته شد. در ضربات پنالتی هم شرایط به سود ما پیش نرفت و حالا دیگر حذف شدیم و کاری از ما برنمی‌آید.»

دیدگاه‌ها