کد خبر : 1858378 | 19 آذر 1401 ساعت 14:10 | 59.4K بازدید | 23 دیدگاه

اتهام گلر آرژانتین به متئو لاهوس

چون اسپانیا حذف شده، دوست داشت ما هم حذف شویم!

امیلیانو مارتینز، گلر آرژانتین، در پایان بازی با هلند اتهام عجیبی به داور اسپانیایی وارد کرد که شاید برای او تبعاتی داشته باشد.

چون اسپانیا حذف شده، دوست داشت ما هم حذف شویم!

به گزارش "ورزش سه"، امیلیانو مارتینز دیشب در ضربات پنالتی دیدار آرژانتین و هلند ستاره اول آلبی‌سلسته بود و با درخشش خود در پنالتی‌گیری مهم‌ترین نقش را در صعود تیمش به مرحله نیمه‌نهایی بازی کرد.

1778154

او در پایان بازی البته بسیار عصبانی بود و ضمن حمله به لوئیس فن خال و درگیری با نیمکت هلند، در مصاحبه با رسانه از داور بازی متئو لاهوس هم شدیدا انتقاد کرد.

1778151

در میان جملات اعتراضی مارتینز یک نکته در رسانه های اسپانیایی بیشتر بازتاب داشت. جایی که او تاکید کرد لاهوس عامدانه قصد حذف کردن آرژانتین را داشت:«این داور اصلا در حد بازی نبود و نباید از سوی فیفا انتخاب می شد. اصلا چرا 10 دقیقه وقت اضافه اعلام شد؟ او اسپانیایی است و چون تیم ملی کشورش حذف شده، دوست داشت ما را هم حذف کند اما خوشبختانه به هدفش نرسید.»

1778022

لازم به ذکر است که لاهوس در این بازی  با نشان دادن 18 کارت زرد به بازیکنان و اعضای دو تیم از جمله دو کارت به مربیان آرژانتین، این آمار تاریخی را ثبت و سایت فیفا را وادار به به روزرسانی کرد!

دیدگاه‌ها