کد خبر : 1858381 | 19 آذر 1401 ساعت 14:04 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

سانتوس: ما هم برای پدربزرگ‌هایمان بازی می‌کنیم

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، به بازیکنانش هشدار داد که تیم ملی مراکش را دست‌کم نگیرند.

سانتوس: ما هم برای پدربزرگ‌هایمان بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال امشب در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی مراکش خواهد رفت.
آنها موفق شدند قاطعانه‌ترین برد مرحله یک هشتم جام جهانی را با پیروزی 1-6 برابر تیم ملی سوئیس به خودشان اختصاص دهند اما فرناندو سانتوس به بازیکنانش هشدار داد که باید مراقب بازی برابر مراکش باشند.
او در آستانه این دیدار به خبرنگاران گفت:« ما باید برابر تیمی بسیار قدرتمند به میدان برویم. آنها نتایج خوبی در مرحله گروهی گرفتند و دلیل حضورشان در این مرحله این است که بسیار سازماندهی شده بازی می‌کنند. این تیم از نظر فردی نیز کیفیت بسیار بالایی دارد و از حضور بازیکنان خوبی بهره می‌برد.»
سرمربی پرتغال با اشاره به رویارویی دو تیم در مرحله گروهی جام جهانی 2018 اظهار داشت:« ما در دور قبلی نیز بازی سختی برابر مراکش داشتیم و آنها بارها به ما ضربه زدند. با این حال نباید هراسی داشته باشیم و باید اعتماد به نفس خودمان را حفظ کنیم. آنها برای پدران و پدربزرگ‌هایشان بازی می‌کنند و ما هم باید نشان بدهیم که برای پدربزرگ‌ها و جدهایمان بازی می‌کنیم. این دیدار دشواری است اما بازی با ما برای مراکش هم سخت است.»
سانتوس درباره بازی برابر سوئیس اضافه کرد:« ما پیروزی خوبی داشتیم اما هنوز جای پیشرفت داریم. بازی ما با سوئیس فاصله زیادی با یک نمایش بی‌نقص داشت. بازی با مراکش سخت است اما فکر می‌کنم پرتغال پیروز خواهد شد.»

دیدگاه‌ها