کد خبر : 1858393 | 19 آذر 1401 ساعت 14:52 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

خوش و بش گرم با گزینه همیشگی تیم ملی (عکس)

کادر فنی پیکان در جریان مسابقات جام باشگاه‌های جهان با آندره‌آ آناستازی دیدار کردند.

خوش و بش گرم با گزینه همیشگی تیم ملی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مرحله گروهی هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان چهارشنبه شب به وقت تهران با حضور شش تیم به میزبانی شهر بتیم برزیل آغاز شد.

تیم پیکان تهران که به عنوان قهرمان قاره کهن آسیا در این رقابت‌ها شرکت کرده بود و در دیدار افتتاحیه سه بر یک مغلوب ایتامبه میناس نایب قهرمان آمریکای جنوبی از کشور برزیل شده بود، بامداد جمعه در دومین مسابقه خود به مصاف ترنتینو ایتالیا (نایب قهرمان اروپا) رفت.

پیکانی‌ها که پنجمین آزمون جهانی خود را تجربه می‌کردند، در دومین دیدار مرحله گروهی سه بر یک مغلوب حریف قدرتمند خود شدند تا امیدشان برای صعود به مرحله بعد از بین برود.

در جریان این رقابت ها یک اتفاق جالب رخ داد. جایی که آندره‌آ آناستازی، سرمربی ایتالیایی پروجا و کادر فنی پیکان از جمله پیمان اکبری با هم دیدار کردند و خوش بش گرمی بین آن ها شکل گرفت.

گفتنی است آناستازی در حال حاضر با پروجا به مقتدرانه‌ترین شکل ممکن در صدر سری‌آ قرار دارد و در جام باشگاه‌های جهان نیز تیمش مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی است. آناستازی چند باری به عنوان گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران مطرح شد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

1778181

دیدگاه‌ها