کد خبر : 1858399 | 19 آذر 1401 ساعت 15:35 | 38.5K بازدید | 3 دیدگاه

گزارش:

استیصال کامل ستاره برزیلی: او بیشتر از همه گریست

طبق ادعای رسانه‌های برزیلی، ریچارلیسون غمگین‌ترین بازیکن برزیل در رختکن پس از شکست از کرواسی بود و کسی نمی توانست او را آرام کند.

استیصال کامل ستاره برزیلی: او بیشتر از همه گریست

به گزارش "ورزش سه"، برزیل حذف غم انگیزی از جام جهانی داشت. تیمی که همراه با آرژانتین از مدعیان اصلی قهرمانی جام بود، با شکست از کرواسی در ضربات پنالتی نتوانست به نیمه نهایی برسد و همچون دوره قبل در یک چهارم نهایی حذف شد. از سال 2002 برزیل نتوانسته در مراحل حذفی بر رقبای اروپایی پیروز شود.

1778193

طبق گزارش رسانه های برزیلی، فضای رختکن برزیل پس از شکست مقابل کرواسی بسیار غم انگیز بود و همه گریه می کردند. نیمار در وسط زمین شروع به گریستن کرده بود و این حال او در رختکن نیز ادامه داشت. دیگر بازیکنان نیز شرایط مشابه او را داشتند اما وضعیت ریچارلیسون بدتر از همه بود و کسی نمی توانست او را آرام کند. او روی زمین دراز کشیده بود و با گذاشتن دست روی چشمانش گریه می کرد. او در وضعیت استیصال کامل بود و مرتب می گفت چرا این اتفاق افتاد و چه شد باختیم؟ 

1778196

بزرگترهای تیم سعی در دلداری دادن به جوانان داشتند و دو ساعت و نیم طول کشید تا همه از رختکن خارج شده و به سمت کمپ محل اقامت تیم بروند. ریچارلیسون با چشمانی که از شدت گریه قرمز شده بود، در بیرون ورزشگاه با خانواده اش که منتظر وی بودند دیدار کرد و آنجا هم نتوانست مانع ریزش اشک‌هایش شود. ستاره تاتنهام در این رقابت ها موفق به زدن سه گل و ارسال یک پاس گل شد.

دیدگاه‌ها