کد خبر : 1858427 | 19 آذر 1401 ساعت 17:00 | 43K بازدید | 12 دیدگاه

پیام باتی‌گل برای مسی: منتظرم رکورد را بشکنی

لیونل مسی شب گذشته به رکورد گلزنی گابریل باتیستوتا برای آرژانتین در جام جهانی رسید. باتی گل به این اتفاق واکنش جالبی نشان داد.

پیام باتی‌گل برای مسی: منتظرم رکورد را بشکنی

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی دیشب در بیست و چهارمین بازی خود در ادوار جام جهانی، تعداد گل هایش را به عدد 10 رساند. او در دقیقه 73 بازی با هلند، دومین گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و مقابل دوربین‌ها ژست گرفت.

1778020

کاپیتان آرژانتین که قهرمانی در جام جهانی 2022 می تواند پایانی رویایی برای دوران ملی او باشد، رکوردهای متعددی را تاکنون در قطر به نام خود ثبت کرده است. او با گلزنی مقابل هلند حالا تعداد گل هایش در جام جهانی را هم به گابریل باتیستوتا رساند. لئو در این دوره تعداد بازی های خود در جام جهانی را به بیشترین حد ممکن در میان بازیکنان تاریخ فوتبال کشورش تبدیل کرد و دیشب نیز با گلی که وارد دروازه هلند کرد، به رتبه نخست برترین گلزنان آرژانتین در این جام صعود کرد. او البته این رتبه را با گابریل باتیستوتا شریک است اما با صعود آرژانتین به نیمه نهایی جام جهانی، این شانس را دارد که به تنهایی این عنوان را هم مال خود کند.

1778233

باتیستوتا که در ورزشگاه از نزدیک شاهد پیروزی آرژانتین بود، در سه جام جهانی و پس از 12 بازی توانسته بود، 10 گل برای آلبی‌سلسته بزند. او امروز این موفقیت را به مسی در صفحه توییتر خود تبریک گفت:«لئوی عزیز، تبریک. 20 سال این رکورد را در اختیار داشتم و از آن لذت بردم. حالا این افتخار بزرگی است که رکورد را با تو شریک باشم. از ته قلبم امیدوارم این رکورد را در بازی بعدی بشکنی.»

دیدگاه‌ها