کد خبر : 1858433 | 19 آذر 1401 ساعت 17:13 | 39.9K بازدید | 3 دیدگاه

فن‌خال اعتراف کرد؟ انگار زیاد حرف زدم!

لوییس فن‌خال، سرمربی تیم ملی هلند، کری خوانی خود با بازیکنان تیم ملی آرژانتین را تایید کرد.

فن‌خال اعتراف کرد؟ انگار زیاد حرف زدم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند شب گذشته و در دیداری تاریخی و فراموش نشدنی در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب تیم ملی آرژانتین شد و در مرحله یک چهارم نهایی با جام جهانی وداع کرد. اما این دیدار حواشی عجیب و فراوانی داشت و مطابق انتظار لوییس فن‌خال، سرمربی جنجالی تیم ملی هلند نیز در متن حواشی بود. به نظر می رسد این سرمربی باتجربه در آخرین شب حضور روی نیمکت تیم ملی هلند، قصد داشته بازیکنان حریف را عصبی کرده و به آنها استرس بدهد. لوییس فن‌خال در این میان هم با لیونل مسی و هم امیلیانو مارتینز دچار درگیری لفظی شد و البته در نهایت این حربه نیز منجر به صعود تیم ملی هلند به دور بعد و کسب پیروزی نشد.

1778120

لوییس فن‌خال گفت: "من کمی بلدم به زبان اسپانیایی صحبت کنم پس حرف های دیگران را نیز متوجه می شوم. اما پس از بازی ما برابر آرژانتین بود که دروازه بان حریف رو به من گفت که انگار خیلی زیاد صحبت کردم و مسئله همین بود."

جالب اینجاست امیلیانو مارتینز نیز به نوعی حرف های سرمربی تیم ملی هلند را تایید کرده و در این رابطه گفت: "من جایی شنیدم که لوییس فن‌خال می گفت ما در ضربات پنالتی تیم بهتری هستیم و به برتری دست پیدا می‌کنیم. او تکرار کرد که اگر بازی به پنالتی کشیده شود ما برنده می شویم. اما فکر می کنم او باید دهانش را ببندد."

دیدگاه‌ها