کد خبر : 1858983 | 22 آذر 1401 ساعت 18:21 | 12.8K بازدید | 8 دیدگاه

با شیوه آلمانی حذف شدیم؛

هوب استیونس: این بدترین هلند تاریخ بود

سرمربی 69 ساله هلندی سابق تیم فوتبال شالکه معتقد است هلند بدترین نمایش خود را در تاریخ‌ جام‌های جهانی ارائه کرده است.

هوب استیونس: این بدترین هلند تاریخ بود

به گزارش "ورزش‌سه"، این مربی باتجربه معتقد است این بدترین تیم فوتبال هلندی است که تاکنون دیده است. علاوه بر این او امیدوار نیست مربیان لیگ اردیویژه از تصمیمات و انتخاب‌های تاکتیکی لوئیز فن‌خال الهام گرفته باشند.
هوب استیونس که به دلیل مشکلات قلبی از فوتبال کناره‌گیری کرده ضمن انتقاد از سبک بازی هلند در جام جهانی ابراز امیدواری کرد که مربیان شاغل در لیگ هلند از این تیم به عنوان یک مثال استفاده نکنند. او می‌گوید:« من از بازی لذت نمی بردم. من در واقع هرگز ندیده بودم که نارنجی‌ها در جام جهانی فوتبال بدی مثل این بازی کنند.» 

1779698

سرمربی سابق پی‌اس‌وی، شالکه و ... اینطور انتقاداتش را نسبت به فن خال مطرح کرده است:« می‌دانم که به‌عنوان یک مربی ملی می‌خواهید تا جایی که ممکن است پیش بروید و تاکتیک خاصی را انتخاب  کنید؛ ولی این تاکتیک غیرهلندی و  اجرای مالکیت در آن واقعا بد بود.»
او در بخش پایانی حرف‌هایش بیان می‌کند:« هیچ چیز از "مهر فوتبال هلندی" در بازی نارنجی منعکس نشد. ما با شیوه بازی آلمانی حذف شدیم در حالی که آلمانی ها بیشتر از ما هلندی بازی کردند. من فقط یک گل نارنجی دیدم که حاصل فوتبال ترکیبی خوب با بازیسازی از عقب بود. این واقعاً خیلی کم است.»

دیدگاه‌ها