کد خبر : 1858441 | 19 آذر 1401 ساعت 18:27 | 47.8K بازدید | 6 دیدگاه

تبریک پله به نیمار: بالاخره موفق شدی، پسر!

پله، اسطوره فوتبال برزیل، بابت رکوردشکنی نیمار به این ستاره برزیلی تبریک گفته است.

تبریک پله به نیمار: بالاخره موفق شدی، پسر!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل شب گذشته و در دیداری دراماتیک برابر کرواسی فاصله ای تا صعود به جمع چهار تیم برتر جام جهانی نداشت. اما آنها در شرایطی که در آستانه کسب پیروزی قرار داشتند، در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب و راهی خانه شدند. نیمار، ستاره سلسائو در این دیدار گل شماره 77 خود در رده ملی را به ثمر رسانده و از این حیث با پله برابری کرد. حالا اسطوره ناخوش احوال برزیل به تمجید از نیمار پرداخته و مدعی شد او کار بزرگی انجام داده است.

1776013

پله در صفحه خود نوشت: "من شاهد رشد تو بودم، هر روز تو را تشویق کردم و در نهایت می توانم تبریک بگویم که به رکورد تعداد گل هایم با لباس تیم ملی برزیل رسیدی. هر دوی ما می دانیم که این بسیار بیشتر از یک عدد بود و بزرگ ترین وظیفه ما به عنوان ورزشکار، الهام بخش بودن است.

الهام بخشیدن به دیگر بازیکنان حرفه ای امروز، نسل های بعدی و مهمتر از همه، الهام بخش بودن برای همه افرادی که فوتبال ما را دوست دارند. متاسفانه حالا برای ما بهترین روز نیست، اما تو همیشه فرد الهام بخش برای بازیکنانی خواهی بود که بسیاری آرزوی تبدیل شدن به کسی مثل تو را دارند. من آموخته ام که هر چه زمان بیشتر می گذرد، میراث ما مهم تر جلوه می کند. رکورد من تقریباً 50 سال پیش به ثبت رسید و هیچ کس تا به حال نتوانسته به آن نزدیک شود. اما تو موفق شدی، پسر."

دیدگاه‌ها