کد خبر : 1858449 | 19 آذر 1401 ساعت 19:00 | 46.3K بازدید | 5 دیدگاه

جولیان آلوارز:

گواردیولا گفت می‌توانید قهرمان جام جهانی شوید

جولیان آلوارز، مهاجم جوان منچسترسیتی، مدعی شد پپ گواردیولا امیدوار به موفقیت آرژانتین در جام جهانی است.

گواردیولا گفت می‌توانید قهرمان جام جهانی شوید

به گزارش "ورزش سه"، گرچه در اولین بازی آلبی سلسته در جام جهانی این لائوتارو مارتینز بود که در خط حمله و در ترکیب ثابت قرار گرفت، اما در ادامه جولیان آلوارز موفق شد نظر لیونل اسکالونی را جلب کرده و جای مهاجم جوان اینتر را بگیرد. آلوارز که در فصل جدید راهی منچسترسیتی شده و شروع خوبی را نیز در این تیم تجربه کرده است، فاش کرد پپ گواردیولا از هواداران تیم ملی آرژانتین بوده و تصور می کرده که آنها می توانند در این دوره به موفقیت دست یابند.

1778288

جولیان آلوارز گفت: این خاطره مربوط به یکی از اولین روزهایی بود که من به تازگی راهی منچسترسیتی شده و با این باشگاه به توافق رسیده بودم.  به یاد دارم که رودری و جوزپ گواردیولا در کنار بازیکنان پرتغالی نشسته بود و با یکدیگر صحبت می کردند. آنها می گفتند که همین حالا نیز زمان بسیار کمی تا شروع جام جهانی باقی مانده و با توجه به برگزاری این تورنمنت در وسط فصل و ماه نوامبر، فصلی غیرعادی در انتظار همه تیم های جهان خواهد بود و شرایط دشوار است.

در ادامه گواردیولا به من گفت که تیم ملی آرژانتین ترکیب بسیار خوبی برای جام جهانی در اختیار دارد و شما می‌توانید این دوره به موفقیت برسید. به این دلیل من فکر می کنم گواردیولا در این جام جهانی هوادار تیم ملی آرژانتین است و دوست دارد ما قهرمان شویم."

دیدگاه‌ها